הזמרת מירי מסיקה שמתגוררת בשנה האחרונה בלונדון לטובת עבודה, ישבה אתמול (שלישי) בבית קפה מקומי לארוחת בוקר לבדה. כשפתחה את החדשות בישראל כאבה יחד עם כולנו את מותם של 24 חיילי המילואים שנפלו ברצועה ביממה אחת. מסיקה פרצה בבכי של כאב, והמלצרית דרשה לשלומה, ונדהמה לגלות שמסיקה בוכה על אנשים שלא הכירה.

מירי מסיקה (צילום: אביב חופי)
מירי מסיקה (צילום: אביב חופי)

כך שיתפה הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה: ״עכשיו ישבתי לבדי לארוחת בוקר, פתחתי את החדשות, המלצרית לא הבינה, היא הביאה לי כוס מים, היא לא הבינה למה אני מייבבת, אני מסבירה לה שמתו המון חיילים. פתאום הבנתי שבמדינות אחרות כשמתים חיילים זה כאילו מבאס אבל אתה לא״, אמרה ותיארה את חילופי הדברים עם המלצרית: ״היא שאלה - 'רגע את הכרת מישהו באופן אישי?', עניתי לא, 'אז למה את בוכה? את לא מכירה אותם אפילו'. אי אפשר להסביר לאנשים מה זה להיות ישראלי, פשוט כאב כל כך גדול, וזכות כל כך גדולה״.

מירי מסיקה על התקרית בלונדון (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, האסון בעזה בו נפלו 24 מטובי בנינו תפס מדינה שלמה בהלם ועצב כבד כשרבים בתעשיית הבידור שיתפו את תחושותיהם הקשות. גם העיתונאים בן כספית ועמית סגל שיתפו כי היו באזור הלחימה בח'אן יונס, כמה דקות לפני האסון הגדול. השניים נכנסו לשטח הלחימה כדי לצלם את מורל החיילים המאוחדים בעזה. אתמול בבוקר, כשנודע על הטרגדיה הגדולה, שיתף סגל כי הוא וכספית היו ממש באותו אזור ועזבו אותו דקות בודדות לפני האסון. 

בן כספית, עמית סגל (צילום: צילום מסך קשת 12)
בן כספית, עמית סגל (צילום: צילום מסך קשת 12)