סטטיק לא שיתף בחודשים האחרונים תיעודים שלו ברשתות, ונראה שכעת מתבררת הסיבה לכך. היום (רביעי), פרסם הזמר וידוי חושפני ומפתיע ברשתות בו שיתף  באומץ רב, כי הוא השמין לאור התקופה הקשה וזקוק לסיוע מקצועי. ״זו שזו תקופה קשה זה ברור, אין מצב רוח, הנפש פצועה, וגם אין יותר מדי לאן ללכת, או חשק ללכת", כתב סטטיק.

הזמר האהוב המשיך להפתיע בדברים הבאים: ״יש לזה מלא השלכות, וזה בא אצלי מאוד פיזי. הגעתי למשקל הכי גבוה שהייתי בו, והגיע הזמן להתאפס על עצמי. לפחות ניצחון אישי קטן על המצב״ . בנוסף, פנה סטטיק לעזרה מקצועית ברשתות החברתיות ושאל: ״מאמנים בחיפה? אני צריך מישהו שילך איתי דרך , דברו איתי״. הזמר אמנם לא חשף תמונה עדכנית שלו, אולם מדובר בצעד אמיץ וראוי להערכה מאחד האנשים המשפיעים והנעקבים ביותר בתעשיית הבידור המקומית.

סטטיק על כך שעלה במשקל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק על כך שעלה במשקל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזמר נמצא הרבה בכותרות לאחרונה, בעיקר בזכות הזוגיות המסקרנת שלו עם הרקדנית והשחקנית רונה לי שמעון, שכידוע לא חוסכת בביקורת כלפי הממשלה מאז החלה המלחמה. רק בשבוע שעבר, תקפה השחקנית את ראש הממשלה בנימין נתניהו כשכתבה: "איך הוא מכר אותנו, איזה עלבון, בשביל כיסא. בשביל כוח, בשביל לא לשבת בכלא. המיסים יעלו אנחנו נמשיך לשלם, הם ימשיכו לקחת, בתקווה שלא יהיה לנו כוח למרוד כנגד הביזוי הזה".

רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)
רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)