גיא מרוז ואורלי וילנאי זכו בתביעת דיבה נוספת שהגישו נגד מי שהשמיצו אותם על רקע מאבק האומנה שניהלו, הפעם נגד הפעילה החברתית עפרה ענקרי, שטענה כי הם אחראים ל"גניבת ילד כהה עור", לאחר ששימשו כמשפחת אומנה לילד אריתריאי. בית משפט השלום בת"א קבע כי דבריה של ענקרי מהווים הפרה של חוק איסור לשון הרע ועליה לפצות את מרוז ווילנאי ב־40 אלף שקל ועוד הוצאות ושכר טרחת עו"ד בסך 7,500 שקל. את הזוג ייצג עו"ד רון לוינטל.

גיא מרוז, ילדים זה ברכה?
“הכל נכון. זו התביעה החמישית בעניין הזה בה זכינו. יש עוד אחת בדרך וגם בה נזכה. כל מי שיפיץ שקרים על משפחתנו ייתבע".

אורלי וילנאי, גיא מרוז (צילום: אור גפן)
אורלי וילנאי, גיא מרוז (צילום: אור גפן)

> האסיר המפורסם ריקו שירזי חגג השבוע מרחוק את ברית המילה של בנו, שנולד לו ממערכת יחסים של כשמונה שנים עם עורכת דין חיפאית, ד׳, כבת 50. אסירים בבית הכלא סיפרו לליאורה כי עורכת הדין מבקרת אותו על בסיס קבוע, לא תמיד על רקע מקצועי, ומערכת היחסים ביניהם היא רצינית מאוד. שירות בתי הסוהר לא אפשר לשירזי להשתתף בחגיגת הברית, אבל אישר לו לצאת לחופשה קצרה כדי לראות את הרך הנולד.

ריקו שירזי (צילום: אבשלום ששוני)
ריקו שירזי (צילום: אבשלום ששוני)

> נתן דטנר, אלי גורנשטיין, שרה וינו אלעד, דב רייזר, אלון אופיר ונוספים חברו לפודקאסט תיעודי לכבוד המתרגמת, השחקנית והמפיקה שפרירה זכאי. ״המתרגמת״ הוא פודקאסט דוקומנטרי־נרטיבי שיצר אורי משיח על זכאי (91), חלוצת תעשיית הדיבוב בישראל - מתרגמת, במאית, מעבדת ומפיקת גרסאות הדיבוב העברי לתוכני אנימציה. בשיא יצירתה הפיקה את הדיבוב העברי לסרטי הקולנוע של אולפני האנימציה וולט דיסני. 