- מוטי רייפ ובן זוגו, סימור לוזון, עוזבים את הבית בשיכון דן. מדובר בבית שבו צילם רייפ את שלוש העונות של הסדרה “ללא פילטרים" לרשת 13. השניים עוברים להתגורר בצהלה, בשכנות לכבוד נשיא המדינה בוז'י הרצוג ורעייתו מיכל.

מוטי רייף וסימור לוזון  (צילום: פרטי)
מוטי רייף וסימור לוזון (צילום: פרטי)

- אלמה דישי ובעלה איתי מעוניינים לעזוב את ת"א ולעבור לכפר, הרחק מההמולה הסוערת. הם מחפשים בית עם חצר, אנשים טובים וחינוך מאיר, בתקציב של עד 9,000 שקל, עד 45 דקות נסיעה מתל אביב.

- שדר הספורט המיתולוגי ניסים קיוויתי חגג לאחרונה יום הולדת 97. לרוע מזלו, הוא נפל ושבר את עצם הירך. בין המבקרים הרבים בבית החולים שבאו לברך ולעודד נצפו יעקב אחימאיר, שדר ופרשן הערוץ הראשון לשעבר ועורך ומגיש “רואים עולם" הזכורה לטוב, ויאיר אלוני, לשעבר מנכ״ל רשות השידור, שגם הוא היה בעברו שדר ספורט וחדשות. 

יעקב אחימאיר, ניסים קיוויתי ויאיר אלוני (צילום: פרטי)
יעקב אחימאיר, ניסים קיוויתי ויאיר אלוני (צילום: פרטי)

- 90 מי יודע
האדריכל והאגדה, ישראל גודוביץ', חגג יום הולדת עגול והוציא את ליאורה לתחקיר דרמטי: מי לא הוזמנו, והאם היה בכלל כיבוד?

בשני שעבר חגג כוכב המדור, האיש והאגדה, האדריכל ומהנדס עיריית ת"א לעד, ישראל גודוביץ', את יום הולדתו ה־90 בסלון בדיזנגוף סנטר. גודוביץ', שבמהלך שבוע יום ההולדת שינה מספר פעמים את הלוקיישן, חגג תחת הטייטל “90 לגודוביץ' הארכיטקט". למסיבת יום ההולדת הגיעה תערובת מכל הקבוצות שהקיפו את גודוביץ'. בלט בהיעדרו ראש העירייה רון חולדאי.

גודוביץ', איך אתה מסכם את החוויה?
“הכל היה ספונטני. רשימת המוזמנים נערכה במהירות, ומטבעם של לחצים לא כולם נכללו, וכנראה שיהיו גם פצועים ונפגעים שלא בכוונה". 

שמעתי שהאירוע לא כלל כיבוד.
״הגיעו כ־140 מוזמנים, כולל הבנים שלי, ואף אחד לא התלונן שאין כיבוד. את הראשונה שמציינת את זה. האירוע היה בלילה. כל מי שהוזמן הגיע ולא נשמעו טענות שאין כיבוד".

ואתה עדיין חוגג בגיל כזה?
“החיים שלי מלאים באירועים כאלה, ותמיד עולה השאלה איך קרה שאני ברגע קריטי מסוים נמצא בזירה מסוכנת ויוצא ללא פגע. כך גם היה בהפצצה האחת של המצרים על ת"א מול הבית בדב הוז, כשאני וחברים שלי מתבוננים מהמרפסת בקומה השנייה. מה שבטוח, שליום ההולדת ה־100 אני מבטיח גם להזמין את אלו שנעלבו שלא הוזמנו וגם מבטיח כיבוד כיד המלך. אם רק יתאפשר לי על ידי הכל יכול".

ישראל גודוביץ' (צילום: פרטי)
ישראל גודוביץ' (צילום: פרטי)