“ליאורה, בוקר טוב. את זוכרת שפרסמת את ההוא שצחק על השיר שלי? הוא שיר המלחמה ‘איפה הייתם ב־7 באוקטובר?'. כנסי לכל הטיקטוק ותראי, כל המדינה שרה אותו. ילדים, מבוגרים, כולם. גאווה. אם היית מקשיבה למילים, אולי היית חושבת אחרת, אבל תמיד צוחק מי שצוחק אחרון. אותי זה מרגש שהשיר שלי מחזק ומשפיע לטובה על אנשים". 

ניחשתם נכון. זו הייתה פנינה רוזנבלום הבלתי נגמרת.

כן, פנינה.
“כשיצא השיר, כנסי לכתבות שלך, צחקת עליו, כתבת שיורדים עליו. אז זו התשובה למה שכתבת. כנסי לכתבה שלך. אז עכשיו תעשי תיקון ותרשמי שהשיר שלי הפך להיות סמל של המלחמה הזו. המילים שלו מדברות".

פנינה רוזנבלום (צילום: רשת 13)
פנינה רוזנבלום (צילום: רשת 13)

> כל עולם הכדורגל הישראלי הגיע להלווייתו של הגדול מכולם, המאמן האגדי דרור קשטן ז"ל, בהם גם יוסי אבוקסיס, שכיכב תחת המאמן בבית"ר ירושלים ובהפועל ת"א. בהלוויה אבוקסיס אמר על קשטן מילים חמות ומרגשות, אבל ליאורה, קטנונית שכמותה, נזכרה שבזמנו אבוקסיס טען כי קשטן חתר תחתיו כשהיה מאמן הפועל ת"א וגרם לפיטוריו כדי להתמנות במקומו.

> המוזיקאי עמירן דביר נתקל בעמוד הטוויטר של העיתונאית קרן נויבך במילים מרגשות שכתבה הזמרת אסתר שמיר לזכר התצפיתניות שנרצחו. הוא ביקש וקיבל מאסתר רשות להלחין אותן, והיא אהבה את התוצאה ונתנה את ברכתה להקלטת השיר. עמירן פנה לאחד הזמרים הגדולים שהוא מעריץ וביקש ממנו להגשים לו חלום ולהצטרף לדואט, והזמר ענה שיש מצב שיסכים. פרטים בקרוב.