שלישיית מה קשור הם אחד ההרכבים המצליחים ביותר במדינה בשני העשורים האחרונים, עם הישגים מרשימים שלא באמת צריך להזכיר, לכן זה רק היה ברור שגם הפודקאסט החדש שלהם יהפוך לאחד המבוקשים והנצפים ביותר ברשת. לאחר שאירחו כוכבים ענקיים כמו רותם סלע, עמוס תמם, יעל פוליאקוב, ריטה והרשימה עוד באמת ארוכה, אתמול (חמישי), הגיעה תורה של הדוגמנית בר רפאלי. רפאלי, שכידוע היתה אחת מחברותיהם הטובות ביותר של השלישייה בעשור הקודם, חשפה בפודקאסט צדדים מעניינים מאוד מהתקופה שלה בהוליווד, כשהיתה עוד בזוגיות עם ליאונרדו דיקפריו, אולם אחד הרגעים המעניינים ביותר, הגיע דווקא מכיוונו של שלום מיכאלשווילי

הקומיקאי המצליח, חשף ממש בסופו של הראיון, סיפור על גבול האייקוני שקרה לו לפני כ-15 שנה עם לא אחרת מאשר ריהאנה. "מכירה את הסיפור שלי עם ריהאנה?", של מיכאלשווילי את רפאלי, והמשיך לגולל את הסיפור המדהים: "אני נוסע לניו יורק עם שתי חברות ממש טובות שלי. נכנסים למועדון, יש ערב מוזיקה שחורה, אנחנו רוקדים ואנחנו הלבנים היחידים במועדון. בקיצור, הלכתי להביא בירה ואני חוזר עם ארבע כוסות. אני חוזר ולא רואה כלום כי התאורה חשוכה. פתאום מישהי לוקחת לי כוס מהיד ומתחילה לרקוד איתי ואני מתחיל לרקוד איתה ואומר 'יאללה סבבה'".

כאן מגיע החלק המעניין, כשהקומיקאי קלט מי הבחורה שלקחה לו את הכוס מהיד: "פתאום אני רואה שנהיה מעגל קטן סביבנו. נשבע לכם אל תצחקו עלי, אמרתי שזאת או ריהאנה או ביונסה. זה היה מזמן לפני איזה 15 שנה. בקיצור אנחנו רוקדים ונהיה ממש מעגל סביבנו, ממש סצנה. אני אומר לעצמי אוקי 'ריהאנה מיכאלשווילי' נשמע דווקא לא רע. ואז פתאום, נפסקת המוזיקה ואני שומע את הדיג'יי במועדון אומר- 'Ladies and Gentleman Chris Brown is in the house'. נכנס כריס בראון עם כל הפמלייה שלו כשריהאנה בפנים, רוקדת על הברך שלי!!".

אז את בקטע של ישראלים? ריהאנה  (צילום: Frazer Harrison.GettyImages)
אז את בקטע של ישראלים? ריהאנה (צילום: Frazer Harrison.GettyImages)

אם אתם מצפים לסוף מהאגדות, בו אחת הזמרות הנחשקות והמצליחות בעולם בחרה בקומיקאי הישראלי על פני הראפר המתעלל, תחשבו שוב, כי מיכאלשווילי ניפץ את הפנטזיה וגלל את הסוף הטרגי של אחד הסיפורים הטובים ביותר ששמענו לאחרונה בביצת הבידור: "היא דחפה אותי, ממש דחופה אותי ואני מנסה להיכנס חזרה למעגל, אבל כלום לא עזר. יום למחרת אני קם בבוקר, כל הכותרות בעיתונים - 'כריס בראון וריהאנה חזרו'. זה יכול להיות רגע מריהאנה מיכאלשווילי". שלום, תודה לך על הסיפור הזה, היינו זקוקים לו בסוף השבוע החורפי הזה. אגב, אם אתה שואל אותנו, פספוס ענק של ריהאנה. אכזבה בדיוק כמו בפארק הירקון. 

למה תמיד לחזור לגבר הרעיל למה? ריהאנה וכריס בראון בזמנים יפים יותר, בערך (צילום: christopher polk getty images)
למה תמיד לחזור לגבר הרעיל למה? ריהאנה וכריס בראון בזמנים יפים יותר, בערך (צילום: christopher polk getty images)