הבוזגלוס לא עוצרים לרגע. התקרית האלימה של עדי ואסי בוזגלו, בה התפרעו בנתב״ג והעליבו את הבודקת הבטחונית שרק ביצעה בדיקת מכס פשוטה, הובילה לתלונה במשטרה נגדם. לאחר שרבים התבטאו בנושא ברשתות החברתיות, השניים החליטו להגיב לסיפור. אסי פרסם את ההתנצלות שלו אתמול (חמישי) בנושא בסטורי באינסטגרם.

View this post on Instagram

A post shared by Eran Swissa (@eranswis)

כך הוא כתב: ״‏ביממה האחרונה התפרסמו שני סרטונים ‏שלי ושל אשתי אשר צולמו ‏ככל הנראה על ידי בעלי תפקיד והופצו ברשת. ‏אין ספק שכל האירוע יצא מעט מפרופורציה. אני ואשתי מוקירים את עבודת כלל בעלי התפקידים הציבוריים וככל שמישהו נפגע, אנו בהחלט מצאים על כך״. כעת, עדי לוקחת אחריות ומגיבה: ״התעוררתי למבול של הודעות חלקן טובות חלקן גרועות. אני מאמינה בכל ליבי שבסוף הכל יעבור והכל זה באמת שיעור שאנחנו צריכים לעבור בחיים אבל ברור לי יותר מתמיד שאמת יש אחת״.

מתנצל. מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך)
מתנצל. מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך)

עוד היא כתבה: ״כמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לסרטון יש התחלה וסוף, כל אחד בוחר מהיכן להתחיל ומה להפיץ לרשת. ועדיין וללא כל קשר אני רוצה להתנצל מהלב על דברים שאמרתי, זה לא מתאים ולא היה צריך להיאמר ובטח לא בצורה הזאת״. התקרית של עדי ואסי התרחשה בשבוע האחרון וערן סוויסה חשף אותה בפרסום ראשון. על פי הדברים, הזוג נחת בארץ מחופשה בחו״ל ולאחר איסוף המזוודות, עברו בבדיקת מכס שגרתית.

עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)

בבדיקה שביצעו עובדי הבטחון במקום נמצא תיק של מותג יוקרה, שבגינו היו צריכים להציג קבלה. אממה, הזוג לא הגיב ברצון נלהב. אסי טען שמדובר בהתנכלות כנגדם אישית וגם לאחר שהוסבר שמדובר בבדיקת מכס רגילה שמבוצעת בנתב״ג, השניים עדיין לא היו מוכנים להציג קבלה. לאחר מכן עובדי המכס הסבירו לזוג כי על פי החוק עליהם לשלם מס וקנס כספי על התיק שנרכש, מאחר ולא הוצגה קבלה. 

עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)

בסרטון נראה כי עדי הגיבה לעובדת באופן אלים ובריוני: ״למה את מחפשת לעשות בלגן? אנשים חוזרים מטיסה ואת מחפשת לעשות בלגן, להתחרקש. תשחררי, אל תיכנסי לפינות שאת אחרי זה לא יודעת איך לצאת מהן. תבדקי כשאת יוצאת מפה עם מי יש לך עסק. קופה. את מהילדות בבית ספר שקיבלו כאפות. יאללה, תגזגזי. אין לך עוד אנשים לעצור? למה את מחפשת לעשות בלגן?". לאחר התקרית הזאת, הוגש נגד הזוג תלונה במשטרה. 

עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)
עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)