הסוף לסכסוך? אנחנו מקווים שכן. היום (שבת) העלתה דניאל גרינברג סרטון של אייל גולן שר שיר של איתי לוי. את השיר שגולן שר, לוי הוציא בחודשים האחרונים בעקבות המצב במדינה, ובסרטון גולן אומר: ״עברנו גם את זה, אין לנו מקום אחר״. עבור חלק מאיתנו זה נשמע כדבר שבשגרה, אך מי שמאורע בפרטים יודע שבשנים האחרונות לוי וגולן נמצאים בסכסוך מתוקשר מאוד, שכולו מתבסס על תעשיית המוזיקה. רני רהב הגיב על השמועות: ״אכן כך. תקופת אהבה ואחדות בעם ישראל״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

מה קרה בין השניים? לוי היה חתום אצל ״ליאם הפקות״, שנמצאת בבעלותו של גולן והחליט לעזוב לפני כשלוש שנים, על מנת לצאת לדרך חדשה ועצמאית. הדבר הוביל למשבר עסקי ביניהם. הפרידה של לוי מחברתו של גולן, הייתה קשורה גם לסכסוך של גולן עם שותפו העסקי בני פרץ שעזב גם כן את ״ליאם הפקות״. באוגוסט האחרון, לוי התראיין ל-mako ושם סיפור שכבר נעשו צעדים להשלמה עם גולן. ביציאת אלבומו ה-10, לוי שלח תקליטי ויניל לשלל חברים מהתעשייה, שכללו גם פטיפונים. המתנה נשלחה לעדן בן זקן, אבי אברומי וגם לגולן עצמו.

איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)
איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)

בראיון אמר: ״אני מקווה ומאמין שהוא אוהב וגאה בדרך שאני עושה ושהוא יאהב את האלבום. זה הזמן לבקש סליחה מכל עם ישראל, וגם מאייל גולן שנאמרו דברים שפגעו בו וגם יצאו מהקשרם הייתה תקופה מאוד לא פשוטה אז שידע שאני אוהב אותו מאוד והוא חלק גדול בקריירה ובמסע שלי ומאחל לנו להמשיך להצליח אז מחילה סליחה וכפרה". אנחנו שמחים לראות שהמתנה התקבלה בברכה והשניים יצאו לדרך חדשה. 

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)