אלין כהן התאשפזה בסוף השבוע האחרון בבית החולים במחלקה נוירולוגית לאחר שחשה ברע. כהן עברה סדרת בדיקות לצד דיקור מותני והתגלה כי היא סובלת מדלקת קרום המוח ותאלץ להישאר באשפוז במחלקה. זאת הפעם השלישית שכהן סובלת בחייה מדלקת קרום המוח, אולם מצבה משתפר מדי יום והיא מרגישה טוב יותר. משפחתה נמצאת לצידה במיטת בית החולים ומעבירה איתה לילות כימים, ובשבת האחרונה נחת בישראל גם בן זוגה בחודשים האחרונים, איש העסקים היהודי המתגורר בניו יורק, דיוויד כץ, כדי לטפל באהובתו עם זר פרחים לה ולאמה מירי. ״הוא נמצא בקצה השני של כדור הארץ, אני עוד לא מאושפזת 24 שעות, והוא כבר עזב הכל ועלה על טיסה בדרך אליי. הגיע להיות איתי ולא עזב אותי. אהוב ליבי״,  שיתפה כוכבת הרשת. 

אלין כהן על בן זוגה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין כהן על בן זוגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אבל נראה כי הצרות במשפחת כהן באות בצרורות ובזמן שאלין מאושפזת בבית החולים, חזרה אמה, מבית החולים הביתה לבישולים. אלא שאז שמעה פיצוץ גדול ונדהמה לגלות שהתקרה בחדר בנה ליאן, קרסה בדיוק איפה שהוא נוהג לשבת עם עמדת המחשב. למזלם הגדול הוא לא שהה בבית באותם רגעים.

מירי כהן על התקרה שקרסה בגג של בנה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מירי כהן על התקרה שקרסה בגג של בנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"טוב תקשיבו תקשיבו, אני באתי הביתה לבשל, ליאן בחדר כושר. אני שומעת בום רציני, נפל הגג בחדר של ליאן, אבל נפל בדיוק איפה שהוא לומד בזום. הלך המחשב כפרה, אבל אלוהים שישמור נפל לי הגג. אמא ירד לי הלב, כאילו לא חסר לי בימים האלה. אני בהלם, אלוהים שישמור", סיפרה כהן בסטורי שהעלתה לאינסטגרם ובהמשך, חשפה כי ליאן בנה יצא מהבית בדיוק חמש דקות לפני שנפל הגג. התקרית המפחידה הסתיימה במזל עם נזק לגג בלבד. 

מירי כהן על התקרה שקרסה בחדר של בנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)