לפני חודש וחצי אושר כהן בן ה-24 כרע ברך, והציע לאהובת ליבו סהר נועם, להיות לו לאישה. היא נענתה בחיוב, אלא שהזוג נפרד רגע אחרי ההצעה והאירוסים בוטלו. עוד לא הספקנו לעכל את הבשורות על האירוסים והפרידה המפתיעה, וכבר האקסית הטרייה המשיכה הלאה לזרועותיו של גבר אחר. נועם שיתפה אתמול (ראשון), תיעוד שלה מתנשקת עם גבר אחר, עמית, עמו יצאה בעבר באחת מהפרידות מהזמר. כמו כן, כפי שסיפרה למאקו סלבס, טענה נועם כי הפרידה מהזמר הגיעה לאחר שהוא בגד בה פעמיים בעבר, והוסיפה כי אמו לא קיבלה אותה עד שכהן הגיע למצב שדרש ממנה להוכיח את עצמה בפני אמו, אחרת זה לא יצליח ביניהם, מה שהוביל לבסוף לביטול האירוסים. 

סהר נועם בתיעוד שעורר סערה והתחיל הכל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סהר נועם בתיעוד שעורר סערה והתחיל הכל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזמר, שבדרך כלל לא נוהג להגיב לחייו הפרטיים, נאלץ להגיב לכל הסערה וכתב ברשתות החברתיות: התייחס לכלל השמועות ברשתות וכתב:  "אני מאושר מהעובדה שהחיים שלי מעניינים וחשופים אליכם, אל תיתנו מקום לתגובות רעות ולשנאה, אנחנו לא כאלה. הכל לטובה ומהשם יתברך. תודה עליכם".

אושר כהן מגיב לסערה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אושר כהן מגיב לסערה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נועם כאמו,ר קיבלה תגובות קשות ממעריצי הזמר על התיעוד שהעלתה עם גבר אחר והגיבה: "אני מבינה את הסקרנות , אף אחד לא יודע מה קורה בין בני זוג, שכל אחד יחיה את החיים שלו על פי מה שנראה לו לנכון . לא חושבת שאני חייבת דין וחשבון לאף ילד שמחבב את אושר. זה שבחרתי לצאת עם אדם מפורסם לא נותן לאף אחד מכם לגיטימציה להיכנס לנו לחיים. אף אחד לא יודע מתי זה נגמר ומתי זה יצא. הוא לא קדוש ובטח לא אני."

סהר נועם מגיבה לסערה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סהר נועם מגיבה לסערה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)