כוכבת הריאליטי של ״המירוץ למיליון״ וכוכבת הרשת נטע ברזני חשפה היום (שני) בסרטון בשורה משמחת במיוחד. נראה כי בחודשים הקרובים חדרי הלידה לא יעמדו תחת לחץ ההריונות בביצה, כי אל רשימת ההריוניות המכובדת שפירסמנו בשבועות האחרונים מצטרפת גם ברזני עם הריונה הראשון יחד עם בעלה, גרי דהן. ברזני בת ה-24 כזכור נישאה בפברואר לפני שנה לאיש העסקים דהן, אחרי ארבע שנות זוגיות.

נטע ברזני, גרי דהן (צילום: אור גפן)
נטע ברזני, גרי דהן (צילום: אור גפן)

החתונה המושקעת שהתקיימה בדובאי עוררה לא מעט שיח ברשתות החברתיות, וגם אצל המוזמנים עצמם. עלות החתונה לאורחים עמדה על 6,000 שקלים לטיסה ומלון. לאחר האירוע, ברזני פרסמה פוסט בו היא מתלוננת על האורחים שלא השאירו צ׳ק. הנשואה הטרייה צילמה סרטון טיקטוק יחד עם חברה הטוב, כוכב הטיקטוק אור זוטי. לא חלפו שניות מרגע ששיתפה את הסרטון ומיד ברזני קיבלה נגד: "את מצפה לקבל צ׳קים אחרי שגרמת לאורחים שלך להוציא 6,000 שקלים?", כתב אחד, בעוד אחר הוסיף: "זה ש70 אחוז כן שמו אני בהלם". אבל כל זה כעת לא חשוב, מאחר שבקרוב הזוג האוהב יהפוך למשפחה. 

@netabarazaniiii

חכו להשחרות!

♬ Mio Mao la la la la la -

מאז תחילת המלחמה, ברזני התבטאה בשלל דרכים להגנת רה״מ בנימין נתניהו. אחת מהן הייתה בסרטון טיקטוק, שם אמרה: "למה כשעוברים באיילון יש שלט 'ביחד ננצח' ואז שלט 'ביבי אשם?' לא הבנתי, אם ביחד ננצח אז מה הקשר ביבי אשם?", תהתה, והוסיפה: "ממש חשוב לי שתרדו מהבנאדם, ממש רואים כמה שהוא נותן מעצמו וכמה קשה לו״. עוד הוסיפה בהומור: ״אני רוצה להגיד שאחרי המלחמה כשהכל ייגמר בטוב ובשלום, אז אני רוצה להגיד שזכיתי בעוד אבא. אבא שבשמיים, אבא שהביא אותי לעולם ואבא שעכשיו נלחם על המדינה – ביבי, זה אתה״, סיימה – וחתמה בנשיקה וקריצה.

@netabarazaniiii ♬ original sound - netabarazani