אנג׳ל ברנס פותחת פה על הזוגיות של אנה זק ויהונתן מרגי, וחושפת מה אנה חשבה בעברה על מרגי. בנוסף, ברנס לא בוחלת בביקורת קשה כלפי נועה קירל. הזמרת התארחה בפודקאסט של "ישראלה" ולא בחלה בטינוף על מי שהייתה בעברה חברה הטובה ביותר אנה זק, וגם לא חסכה בביקורת על נועה קירל שתבעה את טיקטוק.

"מעניין לי את התחת שהיא תובעת את טיקטוק. אין לי בעיה שהיא רוצה להיות במקום הראשון, אבל אל תייח"צני את זה חיים שלי", התייחסה אנג'ל לתביעה של קירל נגד טיקטוק, והוסיפה את הסיבה לטעמה לתביעה. ״אני חושבת שהיא הרבה זמן לא הייתה בכותרות, הסתכלתי על זה ואמרתי, מה חיים שלי, שלושה חודשים לא היית בכותרות וזה מה שאת רוצה להגיד? תשחררי״, והוסיפה: ״מקסימום רוברטו יחסום אותי״. רוברטו למי שלא מעודכן גם היה בעבר הסוכן של ברנס כשפרצה עם להקתה.



ברנס לא חסכה בעלבונות על אנה זק, מי שהייתה חברתה הטובה בעבר, כשהשתיים פרצו יחד ב'בנים והבנות': ״אני ואנה היינו ככה, יש לה מקום ענק בלב שלי, פשוט אצלה אין מקום, חסום בלוק. שלחתי לה הודעה 'למה אנחנו לא מדברות?' והיא פשוט אמרה לי 'אנחנו לא באותו ראש יותר'. זה היה מעליב. איפה אנה שהייתה החברה הכי טובה שלי?". 

על הזוגיות עם מרגי חשפה ברנס: "הפתיע אותי היא ומרגי. כי אני זוכרת שנועה ומרגי היו ביחד, היינו צוחקות עליהם. כאילו, מה קשור מרגי ונועה? בגלל שהוא טוב מה הוא קשור לנועה? ועכשיו מרגי ואנה?", עיקמה ברנס את פרצופה בזלזול: "אולי כי מרגי ורועי סנדלר דומים אז בגלל זה. זה הטייפ שלה".