אתמול (שני) קראתם לראשונה ב-TMI כי כוכב "הישרדות" בדימוס גיא גיאור ניצל בנס כשרסיס ענק של רקטה מתוך מטח הרקטות שנורה לגוש דן, נפל בסמוך אליו בראשון לציון, רגע אחרי שיצא ממרחב מוגן. גיאור ניצל בנס אך רכבו נפגע. כעת משתפת אשתו לירן כוהנר על החוויה המטלטלת, ומספרת כי היא ניצלה רק כי נשמעה להנחיות פיקוד העורף ונשארה עשר דקות במרחב מוגן, בעוד גיאור יצא חמש דקות אחרי האזעקה וכחלק הרקטה נפל לידו. 

הרכב של גיאור שנפגע במטח (צילום: אלוני מור)
הרכב של גיאור שנפגע במטח (צילום: אלוני מור)


״יו איזו הזיה עברנו אתמול, זה היה הלם כזה גדול, הגודל, גיא אמר אלוהים איזה מזל שלא היית לידי כי לא היית שורדת את ההלם. כשאני יצאתי לראות את גיא מהמרחב המוגן הוא היה לבן. זה לא רסיס, זה בגודל המטבח, זה ענק, זה היה ענק. עשר דקות פשוט תקפידו על זה כי זה היה חמש דקות אחרי, אי אפשר להסביר את זה", סיפרה. 

"זה היה מאוד מאוד קרוב והייתה כאן שמירה, תודה לאל שזה רק נזק לרכוש. צריכה לעשות ברכת הגומל", הוסיפה כוהנר. גיאור חזר אתמול מהמילואים לפגוש את אשתו שהייתה כמה רכבים מאחוריו בפקק. כשנשמעה האזעקה יצאו השניים למרחב מוגן. בעוד כוהנר נשארה במרחב לעזור לעוברת אורח שלא הרגישה טוב, גיאור יצא לרכבו חמש דקות אחרי האזעקה, ובדיוק אז נפל רסיס גדול מהרקטה ממש בסמוך לגיאור ופגע ברכב הג'יפ שלו.

לירן כוהנר על נפילת רסיס ליד גיא גיאור: ״הוא היה לבן, פספס אותו במטר״ (צילום :צילום מסך אינסטגרם)