לפני כחודשיים חזר איתי רגב בן ה-18 משבי חמאס, 54 ימים לאחר שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים. רגב התאחד עם אחותו, מיה רגב ששוחרה ימים ספורים לפניו. מאז השניים מנסים לחזור לשגרה, יחד עם פועלם למען השבת יתר החטופים שעדיין נמצאים בעזה תחת שבי החמאס, ביניהם גם חברם הטוב עומר שם טוב, שנחטף יחד איתם מהמסיבה ושהה איתם בשבי. 

היום (שלישי) הגיב רגב לסטודיו הקעקועים יהודה אלמליח והתחדש בקעקוע חדש לגופו ומרגש במיוחד. בקעקוע שממוקם בעורף של רגב, מצוירות שתי ידיים ולטענת רגב מסמלות את המרחק בין החיים למוות. השמש המצוירת שם היא השמש שזרחה בנובה, מהרגע בו הכל התחיל. לא רק רגב סימן בקעקוע את הרגע הקשה בחייו, אלא גם מייה שם, שרשמה את תאריך השבעה באוקטובר על ידה וכתבה: "we will dance again".

איתי רגב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי רגב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לפני כשבועיים מדורי הבידור דיווחו כי רגב נתפס צמוד לדוגמנית מאיה קיי, שחזרה לשוק הפנויים פנויות מאז שנפרדה מבן זוגה טל מורד. השניים נצפו יחד לפני שבועיים בעצרת שנערכה בכיכר החטופים לציון 100 ימים בשבי חמאס ונראו קרובים במיוחד. מקורבים לשניים מסרו ל-TMI כי מאז שהאחים מיה ואיתי רגב חזרו משבי חמאס, הדוגמנית המפורסמת סוג של "אימצה אותם". עוד הוסיפו מקורבים כי יש אווירה של רומן ביניהם, אבל מקורבים אחרים של קיי מכחישים בתוקף קשר רומנטי בגלל פער הגילים, מאחר שאיתי כידוע בן 18 ומאיה בת 21.  

מיה ואיתי רגב מתאחדים בבית החולים ''סורוקה'' (צילום: ללא קרדיט)
מיה ואיתי רגב מתאחדים בבית החולים ''סורוקה'' (צילום: ללא קרדיט)