הלילה (רביעי), נפגשה נבחרת ידועניות בנתב"ג ועלו על טיסה לניו יורק לטובת מסע הסברה ומנהיגות לאחדות שמובילות שרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם וברכה שילת . במהלך מסע המסע ייפגשו הידעוניות בין היתר באו״ם עם גלעד ארדן ועם סטודנטים באוניברסיטת קולומביה , יתפללו על קברו של הרבי מלובביץ׳ ועוד. מי שעלו על הטיסה בין התר היו אור שפיץ, גל גברעם, טליה עובדיה, עינב בובליל, נוי אייזן , שר פיטנס, ספיר קשתי, עדן סבן, ג׳סיקה אלטר שבן זוגה נרצח במסיבת הנובה, איריס חיים שבנה נחטף לעזה ונהרג בשוגג ע״י כוחותינו, וחן זנדר שאיבדה את אחותה במסיבת הנובה.  

משלחת משפיעניות לניו יורק בהובלת שרון אדם (צילום: אור גפן)
משלחת משפיעניות לניו יורק בהובלת שרון אדם (צילום: אור גפן)

בין המשפיעניות על הטיסה, היתה גם יובל מעתוק שבסרטון שהעלתה לאינסטגרם, נכנסה הכוכבת לתא הטייס והשתלטה על הקוקפיט של טייסי אל על במהלך הטיסה. מעתוק כמו מעתוק, התלהבה מאוד מהמעמד והחלה להטריל את הטייסים בהומור כשהיא שואלת: "רגע אבל אם אני פה, אתם מתרכזים בטיסה?", בהמשך סיפרה להם שאביה היה טכנאי מטוסים ברמת דוד ובסוף גם לקחה להם את האוזניות וניסתה לבקש בהומור אישור נחיתה ממגדל הפיקוח.

יובל מעתוק בתא הטייס (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

TMI שמחים מאוד לראות את מעתוק צוהלת ושמחה, כי רק לפני מספר ימים בודדים עברה הכוכבת תאונת דרכים מלחיצה כשהיא ואשת יחסי הציבור נוי צמח נסעו בעיר רחובות ורכב אחר נכנס בהן חזיתית. השתיים פונו במצב קל על ידי מד"א לבית החולים "אסף הרופא" וכעת נראה שמעתוק שוחררה ומרגישה מעולה כשהיא משתעשעת בדרכה לארצות הברית.

יובל מעתוק, נוי צמח (צילום: צילום פרטי)
יובל מעתוק, נוי צמח (צילום: צילום פרטי)