מנחה הטלוויזיה אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה בישרו לפני חודשיים כי הם מצפים לילד שני מאם פונדקאית, שנה וחצי אחרי שהפכו להורים לראשונה. לפני שבועיים חשפו עזר ואסקולה שהם מצפים לבן זכר, יורש עצר ראשון שיצטרף לאחותו הבכורה אלכס אשלי. 

כעת חושף עזר כי ההורים שבדרך קיבלו מתנה מרגשת ומקורית במיוחד מהאם פונדקאית, כזאת שגם תרגש אפילו אתכם הקוראים. "קיבלנו היום מתנה מהפונדקאית שלנו בדואר, את הלב הזה, ושלוחצים עליו זה פעימות הלב של הבן שלנו. איזו מתנה מרגשת מאישה מדהימה. ומחר אנחנו נשים את הלב בתוך הדובי הזה, ונשמיע את זה לאלכס בבוקר שהיא תשמע את הדופק של האח החדש והקטן שלה שתיכף מגיע". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

כזכור, לפני כחודש וחצי הודיע המנחה כי הוא מצפה לילד נוסף מאם פונדקאית. אלא שבמקום לזכות לברכות על הרגע המרגש, הם זכו לביקורת על סחר בנשים ותינוקות. אחת העוקבות כתבה להורים שבדרך: "מזל טוב. רק תיצמדו לעובדות, אתם לא מצפים, הפונדקאית מצפה. אתם רכשתם, זאת תעשייה נוראית, של סחר בנשים וילדים וניצול. יש דרכים מוסריות יותר להפוך לאבות. כולם מרימים ומתלהבים, מבלי להבין לעומק את הנזק". אחרת כתבה: "יכלו לעשות פה בארץ עם נשים שהיו שמחות לעשות להם ילד, כמה צביעות".

אלברט אסקולה, אסי עזר, אלכס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלברט אסקולה, אסי עזר, אלכס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)