מגישת הרדיו הדר מרקס שיתפה תיעוד שלה מתכוננת לאימון ספורטיבי וחושפת במפתיע כי גילו לה לאחרונה גידול בבטן. מרקס שיתפה באומץ שהתגלה לה גידול בבטן בגודל של 8 סנטימטרים, כשהיא בטוחה שזה נגרם כתוצאה מהשבעה באוקטובר. אך באותה נשימה הכריזה כי היא לא מתכוונת לוותר ותמשיך להתאמן.

"יש לי תוכנית אימון ואקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי, איך הולך הטרנד הזה? יש לי תוכנית אימון אז אני יוצאת לרוץ. הייתה לי תוכנית אימון , הייתי אמורה לרוץ חצי מרתון באוקטובר והתכוננתי לזה"' ואז הפילה את הפצצה על הדרך: "אפילו רצתי והגעתי ל-18 קילומטר והכל היה נהדר, ואז גילו לי גידול בבטן של 8 סנטימטר, שפיר, ואף אחד לא יודע מאיפה זה בא, לכולם ברור שזה מהשבעה באוקטובר".

אז שיתפה על שינוי התוכניות בעקבות הגילוי: "אז יש לי תוכנית אימון חדשה ולאט לאט אני אעלה בקילומטרים. ואני רוצה לרוץ במרוץ ירושלים. אז אני לא ארוץ חצי מרתון. המרתון הזה יחכה. אבל אני ארוץ 10 (קילומטר) ויהיה לי הכי כיף בעולם" וסיימה עם הדברים הבאים "אני אעמוד ביעדים שלי ואני אעמוד בתוכנית האימון שנימי עשה לי. אני אקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי. יש לי תוכנית אימון. אפילו ששמונה וחצי בערב, אני יוצאת. יש לי תוכנית אימון, הריצה לא תרוץ את עצמה".

הדר מרקס (צילום: אור גפן)
הדר מרקס (צילום: אור גפן)