הילה קורח מגישת חדשות 13 המשיכה להגיש את המהדורה, אבל נאלצה מדי יום לתפקד בבית לבדה עם ילדיה. החל מהשבעה באוקטובר בעלה, דרור שלפמן, עלה על מדים בצו 8 והתגייס למילואים. היום אחרי 117 ימים במילואים, דרור חוזר הביתה וההתרגשות עצומה, עד כדי כך שהיא גורמת למגישת החדשות לשתף בפוסט את הרגעים הקשים שחוותה לבדה כאשת מילואמיניק. כך היא כתבה: "הוא חזר סופסוף הביתה״.

הילה קורח (צילום: סיון חלימי)
הילה קורח (צילום: סיון חלימי)

קורח משתפת על חזרתו בפוסט משתפך ומעצים: "פוסט הרמה כפול ומשתפך לפניכם: אחרי 117 יום דרור השתחרר ממילואים. יש משהו מרומם נפש במחשבה על מאות אלפי האנשים שעזבו את הכל ב-7 באוקטובר כדי לשמור על הכל. הוכחה ניצחת שלמרות כל החושך שמקיף אותנו יש פה גם הרבה מאוד אור. ועדיין כשזה בבית שלך עם ילדים ועבודה ובמסגרת החרדה הכללית שהתקופה הזו הביאה איתה, את לא יכולה שלא ליפול מידי פעם לתהומות היאוש והדכאון".

הילה קורח, דרור שלפמן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
הילה קורח, דרור שלפמן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קורח כתבה את המילים הללו, ואז הוסיפה את התובנות שקיבלה דווקא ברגעים הקשים: "אז, הו אז, את מגלה ביתר שאת איזה אנשים מעולים עוטפים אותך ועוזרים לך גם כשאת חושבת שאת בסדר ובעצם לא כל כך (וגם כשאת מתפרקת כמובן). את גם מגלה שוב איזה נסיכי מילואים מקיפים את בן הזוג שלך שגם לא חסין הרמטית באירוע הזה ופתאום את נזכרת בשביל מה שווה להלחם״.

המגישה גם הוסיפה זריקת עידוד לקראת הסוף: ״אז תרימו לעצמכן ולעצמכם כל התומכים מהעורף והלוחמים בחזית - אתם אש! יש עוד כל כך הרבה אנשים שלא ראו בית הרבה מאוד זמן, בזיעה ובכפור כך שכל שנותר לייחל הוא שיחזרו כולם - החטופות והחטופים ולהבדיל, החיילות והחיילים - בריאים ושלמים הביתה במהרה בקרוב בימינו. ויפה שעה אחת קודם. וסיימה עם הדברים הבאים. תודה שהייתם שם בשבילנו, אתם יודעים מי אתם. מקווים שנחזיר את הטובה הזאת למי שיזדקק, מתי שיזדקק, ונהיה ראויים לה״. 

View this post on Instagram

A post shared by Hila Korach (@hilakorach)