בשלישי הקרוב יתחרו הפיינליסטים דור שמעון, מיקה משה, אור כהן ועדן גולן על המקום הראשון ב"הכוכב הבא". הזוכה המאושר ייבחר להיות הנציג שלנו באירווזיון לשנת 2024. אלא שרגע לפני הגמר הגדול, חושף הזמר עדן חסון את הפייבורטית שלו לניצחון. הוא ענה על כך בסטורי, כשנשאל שאלות על ידי המעריצים. תשובתו של חסון היא לא אחרת מאור כהן, שקיבלה כזכור כרטיס כניסה לגמר לפני כולם. 

עדן חסון (צילום: אור גפן)
עדן חסון (צילום: אור גפן)

הזמר והשופט "בכוכב הבא״ השיב על השאלה מי הוא הפייבוריט שלו לניצחון. בתשובה כתב: "אם כבר צריך לומר בכנות מי הכי ריגש אותי לאחרונה, עם כמה שכולם נגעו בי, זו אור", בכך חסון חשף את בחירתו לגמר. אלא שכעבור שעות הוא חזר בו והסיר את תמיכתו באור כשמחק את הסטורי. זאת בטענה שהובן לא נכון בתשובה שלו שהוא איננו תומך בה, אלא היא הכי מרגשת אותו. במקומו העלה פוסט מתוקן עם הדברים הבאים: "כרגע הכל פתוח, בגמר אחליט על פי הביצועים".

אור כהן (צילום: שי פרנקו)
אור כהן (צילום: שי פרנקו)

מטעם עדן חסון נמסר: ״עדן בשוב שלב לא הביע תמיכה או העדפה לזכייה של אור. חשוב לדייק, הוא התייחס בתשובתו למי שהכי ריגשה אותו וציין שאכן אור הכי ריגשה אותו לאחרונה. הוא לא ציין את ההעדפה שלו או שהיא הפייבוריטית לזכייה מבחינתו. בגלל הבלבול שנוצר, הוא החליט על דעת עצמו בלבד לפרסם הבהרה, ושההחלטה היא על סמך הביצועים בגמר״.