יהונתן מרגי נקלע לסערה כשצעד על השטיח האדום בהוליווד בסוף השבוע האחרון, במסיבה המקדימה לטקס פרסי הגראמי, ולמרות שניסה לייצג אותנו בכבוד, שכח הכוכב לענוד את סיכת החטופים וזכה לביקורות נוקבות מהגולשים. מרגי אמנם התנצל בהקדם ואף הגיע לאירוע נוסף, הפעם עם הסיכה המדוברת בולטת בצווארו, אולם כוכבים אחרים למדו מהזמר והגיעו לטקסים החשובים בארצות הברית עם הסימן להשבת החטופים שהפך לסמל מצמרר בחודשים האחרונים. 

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

הזמר בן אל תבורי התייצב אתמול (ראשון), על השטיח האדום יחד עם זוגתו והסטייליסטית של קים קרדישיאן, דני לוי בטקס הגראמי הנוצץ לפרסי המוזיקה. השניים צעדו על השטיח האדום, כשתבורי עונד את סיכת החטופים הצהובה על דש הבלייזר השחור שלו ולוי עם שרשרת החטופים על צווארה כשהיא לובשת שמלה לבנה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Benel Tavori‎‏ (@‏‎beneltavori‎‏)‎‏

ייצוג נוסף שלנו, היה ברנדון קורף, האקס של יעל שלביה שצעד גם הוא עם הסיכה המדוברת, אולם מי שבלטה במיוחד היתה יוצרת התוכן האמריקאית מונטנה טאקר שלקחה את עניין החטופים בעזה צעד אחד קדימה ותפרה סרט צהוב ענק על הכיתוב "BRING THEM HOME" על שמלתה. אגב לגבי תבורי, בקרוב יארוז הזמר את חפציו וישוב לישראל עם בת זוגו הסטייליסטית המצליחה, כפי שדיווחנו לכם אחרי חודשים שהתגוררו בלוס אנג'לס לטובת קידום הקריירה של הזמר בישראל.  

בן אל תבורי וברנדון קורף  (צילום: Matt Winkelmeyer gettyimages)
בן אל תבורי וברנדון קורף (צילום: Matt Winkelmeyer gettyimages)

מונטנה טאקר (צילום: Matt Winkelmeyer gettyimages)
מונטנה טאקר (צילום: Matt Winkelmeyer gettyimages)