בשקט בשקט ובזמן שהיא מנהלת זוגיות אוהבת עם יהונתן מרגי, הזמרת אנה זק עבדה במשך חודשים ארוכים על קולקציית מוצרים לשיער. במוצאי שבת הגיעה הקולקציה החדשה של מוצרי השיער של הזמרת לכל סניפי "סקארה" ברחבי הארץ. זה קרה עוד לפני שזק הספיקה לפרסם את המוצר, מכיוון ומדובר ב-60 סניפים שונים של הרשת, ובהחלטה של יחסי הציבור הוחלט להעמיד את המוצרים על המדפים, ורק לאחר מכן להתחיל בפרסומם.

קמפיין מוצרי השיער של אנה זק (צילום :יח"צ)

אלא שנראה כי שוב התחרות בין זק לזמרת נועה קירל מתפוצצת, כשגם האחרונה עבדה על קולקציית מוצרי שיער בדיוק באותו הזמן. מקורבים לזק טוענים שברגע שקירל גילתה כי זק יצאה לשוק לפניה עם סדרת המוצרים שלה, החליטה להקדים את לוח הזמנים של מותג השיער שלה ולהוציא מיד הודעה לציבור כי בקרוב מוצרי השיער שלה יהיו זמינים ברשת "סופר פארם".

נועה קירל (צילום: יח''צ)
נועה קירל (צילום: יח''צ)

גורמים בתעשייה סיפרו ל-TMI כי נראה שמכיוונה של קירל עשו פעולות מנע מהירות כדי להתחרות בזק, וצילמו את קירל בתמונה ספונטנית עם אחד המוצרים, במקום לחכות ללוח הזמנים כפי שנהוג ולשחרר תמונות קמפיין מקצועיות של המותג החדש. מקורביה של קירל טוענים כי הסיפור הפוך לחלוטין, וכי זק היא זו שמיהרה להוציא לפני קירל את מוצריה. עוד מספרים מקורביה של קירל כי המוצרים נמצאים ב"סופר פארם" וזמינים באתר החברה. בבדיקה של TMI גילינו כי מוצריה של קירל הגיעו לפני כשעה לסניפים השונים. להלן תיעוד בלעדי מהיום, הוכחה לכך שהגיעו רק כעת לסניפי הרשת. 

מוצרי השיער של נועה קירל שהגיעו בשעה האחרונה לסופר פארם (צילום :פרטי)

כזכור, התחרות בין זק לקירל התחדשה לאור תביעתה של האחרונה לחברת טיקטוק ודבי תקשורת בסכום של מעל למיליון ש"ח. לטענתה של קירל, החברות פרסמו נתוני כזב על כך שזק עקפה את קירל, לפי נתוני חברת טיקטוק שסיכמה את שנת 2023 ופרסמה את היוצרים, האמנים, הסאונדים המובילים באפליקציה בשנה החולפת.  

מטעמה של נועה קירל לא הגיבו בעת פרסום הידיעה.

מטעמה של אנה זק לא הגיבו בעת פרסום הידיעה.

אנה זק ויעל שלביה בצילומי קמפיין הקיץ של רנואר (צילום :מערכת TMI)