יהונתן מרגי כבש את השטיח האדום בשבוע האחרון בשני אירועי מוזיקה חשובים, האחד היה הטקס המקדים לטקס פרסי הגראמי היוקרתי והשני היה אירוע של ספוטיפיי שכולו הוקדש למען האמנים המבטיחים ביותר של השנה. למרות האירועים היוקרתיים והמרגשים, נקלע הזמר לסערה, כשבטקס המקדים לגראמי, לא ענד על דש חולצתו את סיכת החטופים הצהובה, אולם דאג לצאת בהצהרה מהירה לפיה הוא מתנצל ומודה שעשה טעות כשלא ענד אותה. כעת, בצעד נועז משווק הזמר את השיר החדש שלו בצורה די פרובוקטיבית ולא אופיינית לו.

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

מרגי, נמצא כידוע בחודשים האחרונים באל איי ומקדם את הקריירה הבינלאומית שלו. בשבועות האחרונים, הוא עובד בעיקר על השיר החדש שלו ״cry״, ואיך הוא החליט לקדם את השיר בצורה שתמשוך את תשומת הלב המרבית? עירום כמובן. הכוכב תיעד את עצמו שר את השיר המדובר בסצנות שונות, באחת מהן הוא מצולם במקלחת, עירום כביום היוולדו, אולם אל תמהרו להתלהב, כי את האיברים האינטימיים הוא פיקסל כך שלא יראו דבר. בימים אלה אגב, נפרד הזמר ממשרד היח"צ והאסטרטגיה שליווה אותו בשנים האחרונות וחתם במשרד "מינקובסקי תקשורת", שמייצג בין היתר גם את הזמר איתי לוי.  

מרגי בקידום השיר החדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מרגי בקידום השיר החדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mergui‎‏ (@‏‎mergui‎‏)‎‏

רק בתחילת השבוע, ראיינו כאן ב-TMI את בת זוגו של מרגי, אנה זק שסיפרה על הקשר הזוגי והמסקרן של השניים: "אנחנו מכירים הרבה זמן, ולאט לאט התחלנו לדבר והכרנו אחד את השני לעומק יותר וגילינו שאנחנו מאוד מתחברים וזהו, זה פשוט קרה. בסוף אנחנו אנשים מאותו עולם, אותה תעשייה, עוברים את אותם דברים, בסוף זה היה טבעי בעיניי שנתחבר, אבל זה כן היה מוזר גם לנו. אנחנו מכירים מלא שנים ופתאום זה הגיע משום מקום, אבל זה כיף וטוב לנו".

אנה זק (צילום: אור גפן)
אנה זק (צילום: אור גפן)