יממה וקצת אחרי הכתרת המנצחת עדן גולן נציגת ישראל לאירוויזיון, הזמרת קרן פלס נפרדת מעוד עונה של "הכוכב הבא". אלא שהפעם העונה הייתה קשה מתמיד, מאחר והתקיימה בצל מלחמה כואבת וכללה אף מתמודד שהקריב את חייו למען המדינה. כעת מסכמת השופטת את החוויה שעברה בעונה הנוכחית, מודה על הטוב, על הכאב שחוותה ומאחלת שבעונה הבאה לא יענדו יותר את סיכות חטופים. כך פלס כותבת: "בעבודה שלי, באמצע מלחמה, פגשתי אנשים יפים ונפרדתי מעוד טיפת ייאוש״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרן פלס (צילום: צילום מסך HOT)
קרן פלס (צילום: צילום מסך HOT)

עוד כתבה והזכירה את החטופים: ״וזו רק טיפה בים, אבל תודה עליה. הקולות היו טהורים, כשמסביב רעם הפחד, וברגעים הבודדים בהם לא התייפחתי, עשיתי פרצופים ממש מטופשים. את זה קלטתי רק עכשיו כששלחו לי תמונות. רציתי להעלות אותן ולכתוב ״כל החתיכים אצלי״ אבל זה ממש לא כולם… אז וויתרתי על הבדיחה. הילדים שלי הגיעו לצילומים, אבל יש עכשיו אמא אחרת שמניפה קרטון עם תמונה של הילד שלה שעדיין חטוף בעזה. ככה אנחנו חיים בין פחד מוות צעיר לתקווה בת שנות אלפיים. לומדים לשיר ואפילו לצחוק מתוך שהגרון חנוק מדמעות". 

פלס המשיכה ואיחלה לעונה הבאה שהמלחמה כבר תהיה מאחורינו והחטופים ישובו חזרה: ״מקווה שבעונה הבאה כבר לא יהיו יותר סיכות צהובות. שאף מתמודד לא ימות באמצע אודישנים בקרב. שהחיים יפריחו את שממת השכול ושתמיד קולנו ישמע, גם על אותה במה שוודית ממנה ניסו לבעוט אותנו. זו רק תחרות שירה אבל ככל שיסתמו לנו את הפה, ככה נשיר יותר חזק. תודה על האהבה ועל ההקשבה, על עונה כואבת שסיפקה מעט מרפא. לפחות לליבי. לא צריך השנה לנצח באירוויזיון. הניצחון שלנו הוא בעצם קיומנו על אף ולמרות הכל״. התרגשנו. 

קרן פלס, לונה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס, לונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)