ברקו נגד אופירה? לאחר היעדרות מהמסך של יותר מארבעה חודשים, התראיין אמש (שישי) אייל ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בערוץ הבית החדש שלו. המגיש והכדורגלן לשעבר שיתף על הרקע לירידת התוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בקשת 12, וסיפר מדוע עבר לרשת 13.

אייל ברקוביץ׳ חושף הכל: ״אני בוכה כל יום בבית״
ברקוביץ' קיבל חוזה עתק ברשת 13 - אבל יש לו סיבה גדולה לדאגה

"אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני", אמר ברקוביץ'. "יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית".

על העזיבה הוא סיפר, "אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי. עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר. אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי. אז אמרתי לה: 'תעלי עם מישהו אחר. הכל בסדר, תעלי, מה הבעיה?'", ואכן, היא עלתה לשידור עם מגיש אחר - ומאז ברקו לא חזר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדי אשכנזי, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי אשכנזי, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"עכשיו, כל הזמן אומרים לי, 'מה, אתה נעלבת שהיא עלתה עם אנשים אחרים?'", משתף. ממש לא. לא כעסתי על זה. באמת שלא כעסתי על זה. היא עלתה לשידור והיא לא הייתה בקשר איתי איזה חודש-חודש וחצי, ואז פתאום היא שלחה לי איזו הודעה, אז כתבתי לה הודעה קשה חזרה, והיא חזרה אליי, ובהודעות, היה פיצוץ. רבנו והחלטתי שאני יותר לא חוזר לתוכנית הזאת. קיבלתי הצעה מרשת - ועברתי", סיפר איך הגיע לרשת.

"גם היום אנחנו לא מדברים", הוסיף ברקוביץ'. "אבל אם אני רואה אותה ברחוב, אני מחבק אותה. אחלה אופירה. באמת, אין לי מילה אחת רעה להגיד על אופירה". נטעלי שם טוב שאלה אותו: "אז למה אתה לא מתקשר אליה?", וברקו ענה: "היא חסמה אותי. פשוט מאוד".

ברקוביץ' סיפר עוד כי ב-7 באוקטובר, יום הטבח שביצע החמאס, היה בדובאי עם אופירה אסייג. "היינו בחופשת חגים. חגגנו יומולדת לאופירה. קמתי ב-7 באוקטובר מאוד מאוחר, ראיתי 200 אלף הודעות בטלפון, לא הבנתי מה קורה. מלחמה, מלחמה, מלחמה, מלחמה, מלחמה. היה מלחיץ להיות שם. הראש שלי ישר עובד, אנחנו במדינה ערבית, יכולים להתהפך עלינו פתאום, יכולים לסגור פה את השערים".

אופירה וברקוביץ'  (צילום: צילום מסך קשת 12)
אופירה וברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)

לאחר מספר ימים, מצא טיסה חזרה לארץ. על הסיבה בגינה לא חזר לתוכנית, סיפר בריאיון: "עשיתי חושבים, בגלל כל המצב, בגלל התוכנית שהייתה מאוד אינטנסיבית, הרבה מריבות. הרבה דברים שקרו לפני 7 באוקטובר, שלא יכולים לקרות היום. לדוגמא, אני לא אלך לריב עם בחור חרדי עכשיו באולפן, אין סיכוי. אין סיכוי שאני הולך לריב עם ביביסט באולפן. אין סיכוי שאני הולך לריב עם ערבי באולפן. אין סיכוי. אני חושב שאחרי 7 באוקטובר הבנתי שאנחנו צריכים יותר להתאחד כי אחרת יכחידו אותנו".

אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)

באשר לדעותיו הפוליטיות, הוא המשיך ואמר: "אמרתי על הליכוד שהם ארגון פשע, כל הליכוד לא רוצים להגיע. רבתי עם אחמד טיבי ועם עיסאווי פריג', כל אלה מהמגזר הערבי לא רוצים להגיע. אמרתי את מה שאמרתי על החרדים, שישתתפו בנטל, שהם בטלנים, מכל המפלגות החרדיות אף אחד לא רוצה להגיע. זאת אומרת, עם מי נשארתי? עם חבר הכנסת דני דנון שמופיע בכל אולפן. ועם אופירה".

עם זאת, סרב להביע חרטה על אמירות כמו "הליכוד הוא ארגון פשע": "לא מתחרט. אני אמרתי על חברי הכנסת, לא אמרתי על הבוחרים. אמרתי על אלה שמנהלים את הליכוד, כן. הם מתנהגים כמו ארגון פשע, כן. שיושב בראש בעל הבית שלא מדבר מילה, ושולח את כל השליחים שלו לדבר את כל השטויות וכל החרא שהם מוציאים מהפה".