כוכבי "חתונה ממבט ראשון" עינב כפיר ורז איתן, הם הזוג היחידי ששרד את העונה האחרונה של הפורמט, לאחר פרידתם של יוסי וחן, רון וטל ויואנה ותומר. בראיון לפודקאסט של מעריב TMI בהגשת מיקי לוין, סיפרו השניים על ההחלטה הגורלית להיכנס להריון כמה שיותר מוקדם, בעקבות בדיקה שעשתה עינב אצל הרופא, והבשורה הקשה שבישר לה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פרסום ראשון |כוכבי "חתונמי": ״קיבלנו בשורה: נביא ילדים עכשיו או שזה לא יקרה" (צילום :מערכת TMI)

"אנחנו לא מרגישים כוכבים. אנחנו מקבלים המון אהבה שאנחנו הולכים יחד ברחוב, אז אולי אם להרגיש כוכב אז זה מהמקום של לקבל חיבוק", סיפרה עינב בפודקאסט. "לא במאה אחוז מהמקרים זה בא בטוב בטיימינג, אבל עצם זה שבן אדם טורח להגיד משהו חיובי, זו ברכה", אמר רז. "העונה נגמרה בראש השנה, ולא הרבה אחרי קרה מה שקרה. לא כל כך יצאנו ביחד מהבית בגלל המלחמה. לאחרונה התחלנו לצאת קצת מהמחילה וקיבלנו המון תגובות חיוביות שאולי היינו מקבלים קודם אם לא היינו נמנעים מלצאת", אמר רז.

אתם הזוג היחידי ששרד את העונה. מה הקסם שלכם? מה שונה בכם?
"אני לא יודע למה אצל אחרים זה לא הצליח. אני מניח שגם להם התקופה הזאת היא קשה".

כשהייתם בחופה חשבתם שזה יצליח?
עינב: "לא".
רז: "לא בגלל מי שעמדה מולי, הייתי קצת סקפטי בנוגע לקונספט. אבל באנו מאוד מסורים לתהליך. גם אם היו סימנים שאלה לאורך הדרך אז השתמשנו בעצות של יעל שליוותה אותנו".

אתם נעזרים בהם עד היום?
עינב: "אנחנו עדיין מקבלים תמיכה". 

עינב כפיר ורז איתן  (צילום: צילום פרטי)
עינב כפיר ורז איתן (צילום: צילום פרטי)

איפה אתם עומדים? יש לכם תוכניות?
עינב: "אנחנו בכיוון של למסד את הקשר הזה. רק ביום שישי התחלנו לדבר על חתונה באופן כללי ורז גילה שאולי אני כן רוצה להתחתן שוב. אנחנו כל כך בלחיות את את השגרה שלנו. זה להתחתן פעם ראשונה, כשאני מכירה את החתן".
רז: "אנחנו בעד מסיבות, בטח לא עכשיו".
עינב: "אין לנו בעיה להביא קודם ילדים".

את מצפה לטבעת?
עינב: "מערכת היחסים שלנו לא שגרתית. קיבלתי מהרופא בשורה שבגלל שיש לי אנדומטריוזיס ובגלל הגיל והכל, זה או שאביא עכשיו ילדים או שלא יהיו ילדים. אני גיליתי את זה במקרה. הלכתי לבדיקה שגרתית אצל הרופא לפני קצת יותר משנה, עשיתי סבב ראשון של שימור ביציות. הלכתי אחרי הסבב הזה לבדיקה וגילו לי את הציסטות. לפני חודשיים הלכתי לרופא במטרה לעשות עוד סבב של שימור, כי אנחנו כל כך שאננים. מבחינתי אנחנו בהתחלה עוד, אנחנו רק מתחילים את הזוגיות שלנו".
רז: "לא היה לנו עוד הרבה זמן של ביחד נטו. היה את הצילומים, ואז היינו צריכים להסתתר ואז התחילה המלחמה והתפצלנו. הדיבור על הילדים לא היה פנטזיה אבל לא היה סטופר".
עינב: "היקום והעולם נתנו לנו בעיטה של 'תתעוררו על עצמכם', הרופא אמר שזה או עכשיו או שזה לא יקרה, אז זה מרגש". 
רז: "כן, קיבלתי ממנה טלפון שהיא בוכה. אני מאמין שחלק מהבכי היה שהיא מעמידה אותי במצב כזה. היה לי חשוב שתבין שלא היה לי ספקות מהרצן לילדים, אלא מהעיתוי. אני לא רוצה לעשות דברים מלחץ. הייתי בדאון מטורף מכל המצב במדינה ואמרתי 'מה אני אביא ילד לעולם הזה?'. זה היה מאוד דארק".

רז איתן ועינב כפיר (צילום: שי רגב)
רז איתן ועינב כפיר (צילום: שי רגב)

אז מה גרם לך לקבל החלטה אחרת?
רז: "רגע לצאת מזה שנייה ולראות קדימה, אם אני רואה אותנו כמשפחה. ראיתי שיש לי המון על מה להוקיר והיא לגמרי הפרטנרית לזה".

אז אתם בדרך? מתחילים?
עינב: "אנחנו בכיוון". 

את יכולה לשתף מה המשמעות של תהליך כזה?
עינב: "אנחנו צריכים לעבור תהליך של פוריות. להזריק הורמונים וכל התהליך. שזה בסדר, לקח לי רגע להבשיל עם זה אבל זה בסדר כל עוד זה יקרה. אני באה מאוד אופטימית. זה כמו התהליך של "חתונמי". לא ידעתי לקראת מה אני הולכת ופחדתי להתאכזב".

רז איתן, עינב כפיר (צילום: פול סגל)
רז איתן, עינב כפיר (צילום: פול סגל)