רוסלנה רודינה עוברת תקופה פחות טובה בחייה, אחרי המשבר ביחסים עם בעלה איתי פז, עליו מנסים השניים לעבוד, ואחרי שנפלה בביתה ונפצעה בכף רגלה, מגיעה מכה כואבת נוספת לדוגמנית, הפעם בזירה העסקית. לפני שנה בישרה רוסלנה רודינה שהיא סיימה לדגמן עבור מותגים אחרים והקימה ליין בגדי אופנה בעיצובה לו קראה "RORU" הנושא את ראשי התיבות של שמה וזמין למכירה באונליין. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוסלנה רודינה, ruro (צילום: יחצ)
רוסלנה רודינה, ruro (צילום: יחצ)


לאחרונה העמידה רודינה חנות פופ אפ בראשון לציון של בגדי האופנה שבבעלותה, שהכנסותיו יתרמו לחיילי צה"ל. אלא של-TMI נודע כי רודינה לא רשמה הישגים באתר האופנה החדש, ולכן החליטה לסגור את אתר האונליין ממש לאחרונה ולהתמקד רק במכירת התכשיטים.

מקורב לרודינה טוען כי היא הורידה את האתר מכירות כי אין לה מה למכור כרגע, וייתכן שהיא תעבוד על קולקציית בגדי ים ובגדי חורף בהמשך. במקביל יש גם בושם ומותג קוסמטיקה שאמורים לצאת בקרוב. בקיצור, אנחנו לא דואגים לה.

מטעמה של רוסלנה רודינה נמסר: "כל עונה הפוקוס הוא שונה. בחורף חליפות, בקיץ בגדי ים. כרגע אחרי המכירה שנעשתה כולה לתרומה אין סחורה למכור ולכן האתר כרגע אוף ליין. במקביל רוסלנה מובילה עסקים נוספים, כמו מותג תכשיטי היוקרה שלה ובקרוב מאוד הבושם המדובר ומוצרי קוסמטיקה".

רוסלנה רודינה, ruro (צילום: יחצ)
רוסלנה רודינה, ruro (צילום: יחצ)