כיאה למיכל הקטנה, כל השקעה לילדים שלה, היא השקעה מכל הלב, וכל הפקת אירוע שהיא עושה הוא אירוע מוגזם בסדר גודל של האירועים מנקרי העיניים של קים קרדשיאן. אתמול (שני), הפיקה כוכבת הילדים חגיגו יום הולדת לבתה הקטנה אלי במרפסת ביתם, עם השקעה מטורפת של עיצוב בדמותה של אריאל בת הים הקטנה, הופעה פרטית של נתי כוכבת הילדים וקייטרינג תואם לקונספט האירוע. כמו כן, הגשימה האמא המפנקת לבתה חלום וקנתה לה במתנה רכב סגול עם הגה לבן בדיוק לפי דרישתה.

לאירוע הגיע גם ניר ויצמן, האבא הגאה ובעלה הפרוד של מיכל . ציפינו וחיכינו לראות את רשימת האורחים המפורסמים שמגיעים בזה אחר זה, אבל הופתענו לגלות שלמרות כל ההפקה המושקעת, לא התייצבו החברים הטובים. אז רגע לפני שאתם נעלבים שלא קיבלתם הזמנה, כלת היום הולדת רצתה חגיגת יום הולדת אינטימית ומצומצמת רק לבני המשפחה בלבד וכך היה. כל ההפקה המושקעת והגדולה הייתה רק עבור קרובים בלבד. 

ניר ויצמן ביום הולדתה של בתו אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר ויצמן ביום הולדתה של בתו אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כוכבת הילדים האהובה, שיתפה לפני כחודש את תחושת הבדידות שהיא חווה בלילות מאז השבעה באוקטובר כשאמרה לעוקביה באינסטגרם:  "זהו כולם ישנים, ואני מוצאת את עצמי כל ערב אוכלת את השאריות של ארוחת הערב שלהם, אבל אני עם עצמי, כאילו עם עצמי, זה כל ערב קורה, אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות".

מיכל הקטנה וילדיה, ביום ההולדת של בתה אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה וילדיה, ביום ההולדת של בתה אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)