אשת העסקים ניקול ראידמן וחברתם הטובה של בני משפחת נתניהו, שוברת שתיקה אחרי תקופה ארוכה שהורידה פרופיל מאז השבעה באוקטובר. ראידמן לא העבירה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו מאז השבעה באוקטובר לאור קשרי החברות האדוקים, מאידך לא חסכה בביקורת נגד חברי הקואליציה מ"הליכוד", ביניהם דודי אמסלם, טלי גוטליב, וגם כנגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

כעת היא החליטה שדי, נשבר לה כבר מכולם ובפוסט באינסטגרם כתבה: "חייבת לשבור את השתיקה המתמשכת שלי מתחילת המלחמה בכל מה שקשור לפוליטיקה, כי יש גבול. כל מה שיש לי להגיד בבוא היום אגיד, אחרי החזרת החטופים והניצחון במלחמה. אבל אני לא מסוגלת יותר לראות את הצביעות של הפוליטיקאים משני צדי המפה, שיושבים עם הפרשנים באולפנים שלא מפסיקים לזיין את המוח עם אותם מסרים מנותקים 24/7 כבר ארבעה חודשים".

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

"בזמן שמהשבעה באוקטובר מאות אלפי חיילים שלנו נלחמים, נהרגים, קמפיינים בזויים וממונים נגד הממשלה, ניצול ציני של משפחות החטופים למאבקים פוליטיים, התעסקות בסקרים, קונספירציות ובולשיט בלתי פוסק. די. נשבר כבר מכולם. תתנו לחיילים שלנו את הכבוד, לקבינט עם ההרכב הכי טוב שיכול להיות לעבוד טוב, תפסיקו לפלג את העם", כתבה.

ראידמן שיתפה בקריאה שלה: "אין הפסקת אש, לא תהיה הפסקת אש. נלחם עד לניצחון המלא, בראש ובראשונה החזרת החטופים הביתה והחזרת הביטחון למדינה. לא נכנע ללחצים של גורמים בינלאומיים שמשופעים מסקרים שלך עצמם", וסיימה עם היום שאחרי וועדת החקירה הצפויה: "בכל נושא המחדל, נטפל אחרי שכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה. סומכת שתהיה ועדת חקירה ונקבל תשובות. עד אז שקט, די".

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)