אנה ארונוב ואייל אלגבלי עמדו אתמול (שני) ב"מטבח המנצח" בביקורת ממשתתפי התוכנית, אחרי ששופטת "רוקדים עם כןכבים" הכריזה סביב השולחן כי הם לא רוצים כרגע עוד ילד. ארונוב כעסה וטענה שזה לא לגיטימי לשאול על נושא שכזה אף אישה. אחרי שידור הפרק אמש, הבוקר מתייחסת ארונוב לרגישות של הנושא עבור נשים ואומרת ברשתות החברתיות: " לא לגיטימי לשאול אישה מה קורה עם הילד כי אתם לא יודעים איפה אתם תופסים אותה ועל איזו נקודה אתם לוחצים, אולי היא בטיפולים ואולי היא לא מצליחה ולא עברה הפלות".

עוד הוסיפה ואמרה: "אנחנו לא יודעים מה ההיסטוריה על מה זה יושב צריך להיות עדינים ורגישים ותחשבו פעמיים, לפני ששואלים 'מה עם ילד?'. השאלה נזרקת בקלות לאוויר ואתם לא יודעים איך זה פוגש את הבן אדם ממול. אז עדינות ורגישות". כמו כן, התייחסה לביקורת שקיבלה על ההכרות שלה עם אייל בתוכנית ריאליטי ואמרה: "ועוד דבר, על בליינד דייט ולהשתדך בטלוויזיה".

אנה ארונוב ובעלה אייל על ילד נוסף ב"מטבח המנצח" (צילום :באדיבות קשת 12)

"יש תחושה אצלי לפחות, שאם זה לא הדרך המוכרת והמובנת של הנה התחתנו והביאו ילדים, הדרך שלי היא הדרך שלי והיא יכולה להיות שונה מאחרת וכל אחד יעשה בחירות מתוך השקפת עולם שלו, והדרך של כל אחד שונה ואין נכון, ואף אחד לא יחליט מה הדרך האולטימטיבית וזה עניין של החברה שלנו של כולנו בואו נכבד ונקבל דרך שונה משלי. אני ממש רואה את זה בשולחן וזה עניין חברתי גדול, שכל אחד יבחר מה שהוא רוצה ואני אכבד ובחיים לא אשפוט את זה " והוסיפה וכתבה "לאף אחד אין זכות לשפוט או לבקר", אמרה ארונוב.  

אנה ארונוב מגיבה לדרמה סביב ילד נוסף ב"מטבח המנצח" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)