היום (חמישי), שחרר יהונתן מרגי את הסינגל החדש "Cry", אותו כתב לפני כשנה ובחר לחשוף אותו דווקא בתקופה הנוכחית, בה כולנו חווים לא מעט קשיים לאור המצב. בריאיון למערכת TMI, הוא סיפר על הסיבה שבגללה מחק את כל ההיסטוריה מעמוד האינסטגרם שלו, על הצפייה לחזור ולהופיע בקרוב וכמובן, על מערכת היחסים הטרייה "מעבר לים" עם אנה זק.

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

למה מחקת את האינסטגרם? "בעיקר סיבה רגשית ואישית שלי. רציתי להתחיל דף חדש וכל מערכת היחסים שלי עם הסושיאל מדיה לפני כן, הרגשתי שאני יכול להביא את עצמי הרבה יותר טוב ולספר לעוקבים מי אני, גם אם זה דרך תוכן וגם אם זה דרך המוזיקה החדשה שהולכת לצאת. הפרויקט הזה הוא משהו שעבדתי עליו כל כך הרבה זמן, 'Cry' נכתב לפני יותר משנה והוא כל כך קרוב לי ללב. הרגשתי שהוא צריך לקבל את הבמה מול הקהל שלי שידעו כמה שהוא חשוב לי. אני שמח על זה, אני מרגיש שבאמת פתחתי דף חדש".

האם בוטלו הופעות בעקבות ה-7 באוקטובר והאם צפויות הופעות בקרוב? "האמת שכותבים לי כל הזמן. כן, בוטלו המון הופעות, אבל אף אחד לא באמת יכול היה לחשוב על זה, בהתחלה לפחות, חוץ מלהופיע למפונים ולחיילים. אני מרגיש שעכשיו לאט לאט מתחילים לחזור לשגרה. חייבים איכשהו להמשיך בחיים תוך כדי ואני מרגיש שאם זה דרך מוזיקה אז זה על הצד הטוב ביותר, כי זה עוזר מאוד לאנשים. זה סוג של אסקפיזם שגורם לכולנו לצאת קצת מהמצב. אז אני מקווה שבקרוב אנשים יוכלו  להרשות לעצמם ליהנות לרגע מאיזו הופעה".

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

איך אתה ואנה מסתרים עם הזוגיות מעבר לים? "חייבים ללמוד איכשהו להסתדר ובינתיים הולך לנו בסדר גמור. אנחנו מאוד שמחים אחד על השנייה, ובהקשר של המרחק זה באמת קשה. אין מה לעשות. זה לא פשוט בכלל ובסוף עם כמה שיחות וידאו שלא נעשה, אתה רוצה להרגיש ולהיות פיזית ולשבת ליד הבן אדם שאתה אוהב".

"אבל אני חייב להגיד שאני מרגיש שזה היה יותר קשה עם האדם הלא נכון, ויש לי מזל שיש לי אותה. יש לנו את מערכת היחסים שיש לנו כי אנחנו מדברים על הכל פתוח ואם אנחנו מתגעגעים אנחנו אומרים שאנחנו מתגעגעים. בינתיים הפרספקטיבה שלנו על המרחק היא מאוד חיובית, אנחנו רואים הרבה יתרונות בזה, ביחד עם החסרונות. זה קשה, אבל יהיה בסדר, אני סומך עלינו".

אנה זק, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אנה זק, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)