החודשים האחרונים היו מלאים בשינויים בחייה של עומר נודלמן, כשבתוך קשיי המלחמה, הודיעה הדוגמנית המצליחה על פרידה מפתיעה מארוסה ומי שהיה בן זוגה בשלוש השנים האחרונות, עידו ברניקר. למרות הקשיים בחיים הפרטיים, דווקא הקריירה שלה לגמרי ממריאה לגבהים חדשים כשהיא נבחרה להיות הפנים החדשות של Terminal X. בריאיון עם TMI על סט הצילומים היא מדברת על מה הוביל לפרידה, מסבירה שזה תפס אותה לגמרי בהפתעה, חושפת האם היא פנויה לאהבה חדשה וגם, מספרת על התחושות הלא נעימות כשנסעה לייצג את ישראל בפרימיירה בלונדון ונאלצה להסתובב עם מאבטח צמוד. עומר נודלמן בראיון חשוף, צפו:

עומר נודלמן בראיון על הפרידה מעידו ברניקר (צילום :מערכת TMI)

מה אנחנו עושים פה היום?
"אנחנו מצלמים את הקמפיין הראשון שלי לטרמינל X. זה מאוד מרגש ומלחיץ בו זמנית, זו חברה כזאת מדהימה שבוחרת לקחת אותי בתור הפנים שלה ולייצג את הדבר הזה, כבוד".

אני אהיה כנה, את הוצאת שיר שלא שמעתי עד אתמול ואמרתי שאני חייב לשמוע אותו לפני הריאיון. תקשיבי את ממש שרה. מאיפה זה הגיע?
"תשמע, יש הרבה דברים שלא יודעים עלי. עד כה שרתי רק במקלחת, אבל אני באמת אוהבת לשיר זה קטע".

מאיפה הגיע הרעיון?
"עשיתי את זה כטובה, באמת. וזה התגלגל למקום שאמרתי 'אוקי אולי אנה זק ונועה קירל צריכות לשקשק'".

זהו, את מפתחת קריירת מוזיקה?
"אנחנו נשקול את זה. כרגע אני בקריירת משחק ודוגמנות אבל שמע, החיים יובילו אותי לאן שיובילו אותי. אבל אני לא מתמקדת בשירה".

לפני שבועיים היית גם בפרימיירה של סרט בלונדון עם שמלה עם מסר חזק של "bring them home". קיבלת תגובות?
קודם כל, שהייתי שם בלונדון, ברגע שהורדתי את המעיל והייתי עם השמלה אז כבר התחושות היו לא נעימות, הרבה התלחששויות ומבטים לא נעימים. הייתי עם מאבטח שלושה ימים, ליווה אותי מאבטח צמוד. יש דיסוננס מאוד גדול בין התגובות בארץ שהן מאוד מרימות לבין התגובות של העולם שהן קצת יותר קשות. אבל אני חושבת שזה אחד הדברים היותר חשובים שעשיתי. אנחנו ארבעה חודשים לתוך המלחמה ויש לנו 134 חטופים בעזה שאנחנו לא יודעים מה מצבם, ואני לא יכולה לדמיין מה עובר עליהם שם. ישראלים כמוני וכמוך שהיו במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון ואני חושבת שזו החובה שלנו כיהודים, כישראלים, כבני אדם, שנעשה הכל כדי שיחזרו הביתה".

בנוסף לכל מה שקורה, חשפת שאת וארוסך עידו נפרדתם. אנחנו חודשיים אחרי, את מרגישה היום?
"אני בסדר גמור. תשמע אני אמרתי לעצמי שאני מגיעה ליום צילום הזה הכי פתוחה, הכי כנה, הכי אמיתית, הכי אני. כי אני באמת במקום הכי טוב שהייתי בו, הכי שלמה. עם סנטר. אני עושה בשביל עצמי, אני ממש בטוב".

עומר נודלמן בצילומי קמפיין TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)
עומר נודלמן בצילומי קמפיין TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)

כבר ממש יצאו פרטים על החתונה ואז הודעת על פרידה. זה תפס את כולם בהפתעה, גם אותך?
"זה תפס אותי ממש בהפתעה, ולפעמים החיים מביאים אותך למקום שאתה לא מצפה ולא מדמיין, אתה מתכנן תכניות וחי בסרט בסוף. אבל כשפרצה המלחמה אני הייתי במיאמי והתחילו להגיע ידיעות מהארץ, וכל מה שרציתי זה לעזוב את הכל ולחזור למשפחה שיושבת במקלט ולכל השיט שקורה במדינה הזו, ובאמת מהמקום הזה התעורר משבר, שאם לפני המלחמה חשבתי שאני יכולה לחיות בקצה השני של העולם, אז פתאום לא יכולתי לראות את עצמי שם, לפחות לא בשלב הזה, של להיות רחוקה מהמשפחה ומכל מה שקורה פה ומהחיים שלי פה. אבל זה בסדר, זה קורה, אלה החיים".

המלחמה זה קושי אחד, אבל לחוות פרידה בתוך הדבר הזה, זה קשה פי שלוש. איך צלחת את התקופה הזו?
"אני כאילו מרגישה מטופשת לדבר על מה שקרה לי, כשקורה משהו כל כך הרבה יותר גדול כאן. אתה מקבל פרופורציות. אני בסדר גמור, אני כאן, אני בריאה, אני שלמה, אני חיה. יש דברים הרבה יותר חשובים וקריטיים להתעסק בהם כרגע".

אתם בקשר היום?
"לא. אני מאמינה שפרידה זה פרידה. בשביל להתקדם בחיים ולהיות עם הפנים קדימה צריך לשחרר".

את יודעת, אנחנו מצלמים בדיוק בוולנטיינ'ס דיי. את יודעת מה השאלה המתבקשת שלי – יש לך תכניות לערב הזה?
"יש איזה תכניות, אני אחגוג עם עצמי".

ברור, לבד בבית, בוכייה.
"הכי כזה בוכייה מול סרט עם כוס יין. סתם, באמת זה פשוט חגיגה של אהבה, מי אמר שזה צריך להיות עם בן זוג? אני חוגגת את עצמי כרגע וממש טוב לי, אני אוהבת את עצמי".

אז את פנויה למשהו חדש או שהלב עוד לא שם?
"אני פנויה לאהבה הכי טובה שהיתה לי בחיים, לזה אני פנויה". 

עומר נודלמן  בפרימיירה בלונדון (צילום: יחצ)
עומר נודלמן בפרימיירה בלונדון (צילום: יחצ)