בעקבות ההתכתבות בין האימהות שהתפרסמה ברשתות החברתיות, גיא איתן הצליח לגייס סכום של 86 אלף ש"ח לאמא שבתה לא הוזמנה למסיבת יום הולדת רק כי אין לה כסף. אלא שכעת עולה חשד כי מדובר בכלל בעוקץ. אבל אל דאגה, איתן עוד לא העביר את הכסף ועל מנת לוודא שלא מדובר בהונאה, הוא ביקש לפגוש את האמא שבתה לא הוזמנה ולהצליב מידע עם האמא שלא הזמינה, ולוודא שאכן יש לבתה יום הולדת.

איתן שיתף כי הוגשה תלונה במשטרה ישראל על הונאה, והאמיתות של פרשת התכתבות האימהות נבדקת. "המזל הוא שעדיין לא העברתי את הכסף. הכסף אצלי. התנתי שאני אעביר את הכסף רק כאשר אפגוש את האם ושהיא תראה לי את ההתכתבות האמיתית ואני אבדוק. זה לא קרה עדיין. אני לא יודע מה עושים במצבים כאלה. נחכה ונראה מה קורה. ניתן למשטרה לחקור ולעשות את שלהם. אחר כך נראה מה נעשה".

גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד הוסיף ואמר: "עד שלא הוכח אחרת, מבחינתי אותה גברת חפה משפע. יכול להיות שבאמת יש פה מישהי שהיא כרגע נזקקת שאנחנו רצינו לעשות לה טוב ועכשיו אנחנו עושים לה את כל הרע האפשרי בזה שאנחנו שופטים אותה לכף חובה", והוסיף: "הכספים שלכם אצלי, מוגנים כרגע".גם ניקול ראידמן שיתפה שהיא עשתה ככל שיכלה להשיג את מספר הנייד של האמא וכשהצליחה האמא אמרה לה שהיא עסוקה ומאז היא לא עונה לה במספר הטלפון. "יש פה איזושהי התנהלות מוזרה, משהו פה באמת לא מסתדר לי. יכול להיות שכולנו שנפלנו קורבן לסיטואציה שלא קרתה?", תהתה ראידמן.

''הילדה שלך לא רצויה'', שיחת הווצאפ בין שתי האימהות (צילום: רשתות חברתיות)
''הילדה שלך לא רצויה'', שיחת הווצאפ בין שתי האימהות (צילום: רשתות חברתיות)