עיניה החדות של ליאורה לא יכלו לפספס את שעון היוקרה על ידו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, בזמן שהתראיין במהלך יום שישי בערוץ 12, תוך שהוא מדבר על הורדת דירוג האשראי של ישראל. לפי יודעי דבר, נראה שמדובר בשעון מסוג פאטק פיליפ, שמעטר גם את ידו של אמיר קטאר (ושווה 8 מיליון דולר). מדובר בלימיטד אדישן כרונוגרף מדגם נאוטילוס. כדי לרכוש את השעון צריך להיכנס לרשימת המתנה של שבע שנים ולהיות, כאמור, בעל ממון רב.

מטעמו של ברק סירבו להגיב.

אהוד ברק בהפגנה (צילום: אבשלום ששוני)
אהוד ברק בהפגנה (צילום: אבשלום ששוני)

> מזל טוב לח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד), שהפך השבוע לאבא עם בן זוגו, צפריר אביר. זאת לאחר שבתם של השניים נולדה בבית החולים רמב"ם בהליך פונדקאות שבוצע בישראל.

להב הרצנו, עלית על השולחן מרוב שמחה?
״צפריר ואני מאושרים ונרגשים להגעתה של נעמי לעולם. חיכינו לה הרבה מאוד זמן״.

איך היה עם הפונדקאית?
״ב־6:15 בבוקר קיבלנו טלפון מאביטל, הפונדקאית, שהיום זה קורה, ומיד נסענו לבית החולים רמב״ם. זכינו לעבור את הליך הפונדקאות כאן, על אדמת ישראל, לצד המשפחות והאהובים שלנו, ולהיות חלק ממהפכה של ממש".

צפריר אביר ויוראי להב-הרצנו (צילום: פרטי)
צפריר אביר ויוראי להב-הרצנו (צילום: פרטי)

> מאיה מעוז ועדי כהן, שחקניות תיאטרון הבימה, היו בווינה ונתקלו בהפגנה פרו־פלסטינית. השתיים סירבו לשתוק - נעמדו מול המפגינים וצעקו "שחררו את החטופים שלנו". בסטורי שפרסמו כתבו: "היינו על סף מעצר, אבל קשה לשתוק".

מעוז, אני נפעמת.
״זה נכון. עדי ממש צעקה עליהם, ואני התווכחתי עם כמה מהם. ואז אמרתי לאיזה אוסטרית 'אתם הבאים בתור', התכוונתי לאירופה, ואז הסתובבה אחת משומרות ההפגנה ואמרה לי שזה איום. שוטר אחר אמר לי 'אני מבין אותך, אבל ההפגנה באישור ולכן אסור להפריע להם'. הזוי, עצוב, מקומם. לא פחדתי מהמפגינים, הדם שלי רתח. כן פחדתי להיעצר״. 

כהן, על סף מעצר?
״כשהדם רותח, קשה לשתוק. זה היה גדול מאיתנו. בדיעבד יכול להיות שזה היה מסוכן. הזוי שהם קוראים לרצח עם, ואנחנו אלה שכמעט נעצרנו״.

> טקס הנחת אבן הפינה למרכז החדש לרפואה אונקולוגית דחופה ע"ש שירה וישי דוידי במרכז הרפואי שיבא התקיים בשבוע שעבר, ביום שבו ציינו את יום הסרטן הבינלאומי.

שירה וישי דוידי (צילום: רפי דלויה)
שירה וישי דוידי (צילום: רפי דלויה)