בשישי שעבר התראיינה השחקנית חני נחמיאס בכאן 11 לכבוד הצגה חדשה שבה היא מככבת. משפט שאמרה בראיון עורר סערה: נחמיאס אמרה שהיא לא תומכת במתכונת העסקה שהוצעה בשבוע שעבר לישראל. מי שצפה בדברים וקיבל עצבים היה המפיק שמוליק משגב, שמנהל אומני ילדים כמו מיקי מוכתר ואקס המנהל של יובל המבולבל. משגב כתב פוסט זועם ונוקב נגד נחמיאס אך מחק אותו מקץ שעה קלה, אחרי פנייה של חברה קרובה של נחמיאס שדרשה ממנו להסיר אותו, אחרת הוא ייתבע.

חני נחמיאס (צילום:  רמי זרנגר )
חני נחמיאס (צילום: רמי זרנגר )


נחמיאס, מה דעתך על מה שמשגב כתב נגדך?
״אין לי מושג על מה את מדברת״.

הוא כתב פוסט ומחק.
״לבריאות לו״.

ליאורה פנתה למשגב לתגובה על העלאת והורדת הפוסט, אבל לאחר מספר מילים הוא חסם אותה.

בן הזוג הרומנטי, יהודה אליאס, מה אתה חושב על דבריה של נחמיאס על החטופים?

״כולנו רוצים את החטופים בבית. כמובן שגם חני. בעריכה השמיטו הרבה דברים נוספים שאמרה, וחבל״.  

חני נחמיאס, יהודה אליאס (צילום: רפי דלויה)
חני נחמיאס, יהודה אליאס (צילום: רפי דלויה)

> שמועות מוזיקליות שרצות בת"א מספרות שמתבשל אלבום חדש של לא אחר מאשר בנם של מיכל ושולי רנד, אריה יהודה רנד. האלבום עוסק בחייו המורכבים, במלחמה ובעיר שלא הולכת לישון.

אריה, ספר לנו.
״עשייה בתקופה הזאת זה דבר מנחם ומחזק. לגבי אלבום, אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין... בעזרת ה' עובדים. כשיהיה לי יותר מה לספר, אשתף״.

> באיזה עולם עמוס תמם מלמד את עוז זהבי לצלחת חומוס? בתיאטרון הקאמרי. זהבי מחליף את תמם (שטס לצילומים בחו"ל) בהצגה "הבן של מושיקו הגדול", שבה הוא מגלם שף מצליח שחוזר מפריז כדי לנהל את החומוסייה המשפחתית, בצלו של אביו הדומיננטי (מתי סרי).

תמם, לימדת את זהבי לצלחת חומוס?

״אכן כן, והוא עושה חומוס מושלם! אני מאוד שמח שמדובר בעוז המוכשר, שכבר עושה עבודה מעולה״.

עמוס תמם, עוז זהבי (צילום: יחצ)
עמוס תמם, עוז זהבי (צילום: יחצ)

עמוס תמם (צילום: אורטל דהן זיו)
עמוס תמם (צילום: אורטל דהן זיו)

> באירוע לציון 55 שנה להרוגי המלכות בבבל, שנערך במרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה, השתתפו השר לשעבר רן כהן, יו"ר המרכז פרופ' אפרים צדקה, קובי זליכה, הסופרת ציונית פתאל קופרווסר ועוד. אחרי ראיונות עם שורדות התקופה בעיראק, המנכ"לית עליזה דיין חממה ראיינה את פרופ' עוזי רבי מאוניברסיטת ת"א שהיה, לשם שינוי, אופטימי לגבי מצב ישראל בעתיד במזרח התיכון.