לפני שלושה שבועות הפכו מאי שכטר ומשה יחזקאל, כוכבי חתונה ממבט ראשון להורים טריים ליורש עצר ראשון. הפעוט הטרי נולד בשבוע ה- 35, לפני התאריך המשוער ללידה. בסטורי שהעלתה 10 ימים לאחר הלידה, שיתפה שכטר בתחושותיה המורכבות כאמא טרייה, כשכתבה: "אני באופן אישי כבר עשרה ימים אחרי הלידה, ולא הצלחתי עדיין להתאפס, לא פיזית ולא רגשית. טוב, משכב לידה הרי הוא שישה שבועות, אבל מי סופר. אני בנחת אשתף בחוויה המטורפת וגם בכל מה שקנינו לפרילי (שם זמני לתינוק; י"ד) הקטן. בינתיים, אשמח לרגע לנרמל את החוויה עבור האימא הטרייה שקוראת את זה וגם עבורי".

מאי שכטר על התקופה שלאחר הלידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאי שכטר על התקופה שלאחר הלידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבוקר (חמישי), ערכו ההורים המאושרים לבנם הבכור אירוע ברית מילה, ומכריזים על השם הנבחר, עדי יחזקאל. הזוג האהוב מ"חתונמי" שיתף ברשתות החברתיות תמונות מאירוע ברית המילה וכתב: "שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה. שמחים, מתרגשים ומאושרים להכניס את בננו הבכור עדי בבריתו של אברהם אבינו".

שכטר ויחזקאל, כוכבי העונה החמישית של "חתונה ממבט ראשון" הם לא הזוג היחיד שהפך להצלחה גדולה, באותה עונה גם יצאו הזוג קטיה אברבוך וליאור אורן שנישאו כזכור בשידור חי והפכו גם הם להורים לאחרונה. זאת הייתה שנה מורכבת ומלאה בתהפוכות עבור שכטר, שאיבדה את אחיה בן שכטר שנאבק במחלת הסרטן, ואילו שבועות ספורים אחרי מות אחיה עברה הפלה. כעת, אנו זוכים לשמוע בשורות שמחות כששכטר הפכה לאמא טרייה ולמשפחה בת שלוש נפשות. 

מאי שכטר, משה יחזקאל (צילום: פרטי)
מאי שכטר, משה יחזקאל (צילום: פרטי)