הצהובון הדיילי מייל הביא אמש תיעוד פפראצי נדיר של בנו הבכור של ראש הממשלה יאיר נתניהו, שוהה לו במרפסת דירת היוקרה במגדלים במיאמי בשווי 5000 דולר בחודש, בעיצומה של המלחמה בעזה, כשהוא עם תחתוני בוקסר, משחק עם חבר במשקפיים של מציאות מדומה. 
תחת הכותרת הביקורתית: "מאבטחי שב"כ מגנים על יאיר נתניהו בן ה-32 בן השליט בדירת היוקרה במיאמי, בזמן שמאות אלפי בני גילו ומדינתו מסכנים את חייהם במלחמה אכזרית, נגד חמאס בעזה". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אם חשבתם שהתיעוד המטריד של יאיר נתניהו נופש לו בדירת הפאר במיאמי שהמדינה שלנו תחת מלחמה, תטריד את מנוחתו, תחשבו שוב. 
בזמן שיאיר נתניהו כבש את מדורי החדשות בעולם בתמונות שהביא "הדיילי מייל", נתניהו ג'וניור המשיך לשדר עסקים כרגיל והציף את הפיד שלו בפוסטים תמיכה באביו ונגד מתנגדי הממשלה.

כמו כן, גם לא חסך בביקורת נוקבת נגד אהוד ברק, כשפרסם את הפוסט עם הדברים הבאים. "אהוד ברק בתדרוך בספייס 'חובה להביא לנפילת הממשלה עד פסח'". כזכור, הדיילי מייל שהפיץ אתמול את תמונותיו של יאיר גם היה זה שפרסם לפני ארבע וחצי שנים את התמונות של אהוד ברק יוצא עם חם צוואר ממסיבה בביתו של עבריין המין ג'פרי אפשטיין. ברק כאמור נוקה מכל חשד, אבל יאיר נתניהו עשה שימוש אינסופי בתמונותיו של ברק, אויב מושבע של אביו בנימין נתניהו לאורך השנים האחרונות. 

אהוד ברק (צילום: פלאש 90)
אהוד ברק (צילום: פלאש 90)