יוצאי העונה האחרונה של "האח הגדול" שניר בורגיל ושי עופרי יצאו כזוג מהתכנית ולא חלף הרבה זמן עד שבורגיל כרע ברך וביקש את ידה של עופרי שנענתה מיד בחיוב. למרות צקצוקי הסובבים, השניים מתכוננים במרץ לחתונתם שתערך בעוד חודש וחצי בלבד. האם אחותו של שניר, ספיר בורגיל איתה הוא השלים בבית "האח הגדול", תוזמן לחתונה? זאת לאחר שכזכור עבר שוב חתול שחור בין השניים. שניר ושי הגיעו לראיון פתוח בפודקאסט של מיקי לוין מבית מעריב וענו על הכל. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זה עוד חודש וחצי, זה טס. אני בטוחה ששניר רוצה לתלות אותי מאתיים פעם. בסופו של דבר אנחנו דנים על הכל ואז אני מתעצבנת והוא מתעצבן עליי ואומר 'מה שאת רוצה, רק תגידי לי מה את מחליטה'", סיפרה עופרי על ההכנות לחתונה. "הוא בוחר את המנות, אני פחות נכנסת לשם, יש לו טעם מאוד טוב באוכל. אמרתי לו 'קח את התפריט, אני לא נכנסת'". 

פודקאסט עם שניר בורגיל, שי-לי עופרי ומיקי לוין (צילום :מערכת TMI)

"היא כל היום בלחץ, היא מטלפון לטלפון, אני חוזר הביתה בערב ואני אומר לה 'מאמי בואי תגנבי איתי סיגריה', ואני יושב איתה ואני אוזן שלישית שלה לה לטלפון", סיפר בורגיל על ההכנות לחתונה. "אני ושניר אנשים של משפחה וחברים. אנחנו רוצים את החתונה הזאת שלנו", אמרה עופרי. כנשאלו מי מ"האח הגדול" הוזמן, ענו: "מי שבקשר איתנו. סתיו מוזמנת, עדיין לא שלחנו הזמנות, אמא שלי לא קיבלה הזמנה. ליאל קוצרי לא מוזמן, זה ברור. בשבוע האחרון בבית 'האח' היינו בסדר. בפרק של 'חוזרים הביתה' הוא בא קרב על כולם, ולא ראינו פרק. קיבלנו חסימות ולכלוכים ברשתות החברתיות. אנחנו לא יודעים על מה".  

שמעתם את הביקורות והמצקצקים ש'אין מצב שהם ישרדו', איך הגבתם?
שניר: "לכל אחד יש את הדעה שלו ועם זה נתמודד. בגלל שאנחנו בתוך עצמנו ומאושרים, הפרק זמן שהיינו ביחד הוא לא פקטור בכלל, המטרה זה לחיות לנצח יחד. אין חוקים". 
שי: "להיות שלושה חודשים עם בן אדם בתוך בית זה כמו 3-4 שנים. אתה מרגיש שזה נצח. אתה לא יכול להסתיר שום דבר. אני הגב שלו לכל דבר והוא גב שלי לכל דבר. הוא אוהב אותי הכי הרבה בעולם, עד היום הגענו וזו מערכת היחסים הכי טובה שהייתה לי בחיים ואהבה הכי טובה שהייתה לי.. לא לבכות. אל תבכי לי עכשיו גם". 
שניר: "אחים שלי לא ידעו מזה שאני בוכה, חברים שלי אמרו לי 'מה זה כמה בכית'. כשאין לך את האופציה לפרוק, אני בן אדם שמכור לאדרנלין ולא היה לי את זה, אתה מתחבר להאני הפנימי שלך ומאפשר לעצמך להיות יותר רגיש".

שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שי למה את בוכה?
שי: "כי הוא מרגש אותי. אני יודעת, אני עברתי איתו את הדברים האלה. את יוצאת לבית שלך ומתחילים לספר חוויות ואני מכירה אותו".
שניר: "לפני זה הייתי בן אדם מאוד אימפולסיבי. האח הגדול נתן לי כל כך הרבה להבין שלמילים יש כוח עצום. היו סיטואציות שהייתי בבית וחשבתי...".
שי בוכה: "אני יודעת את כל התקופה שהוא עבר. ידעתי שהוא עובר משהו עם עצמו כבן אדם. זה מאוד יפה לראות את הדרך שהוא עובר. אני לרגע לא אקח כל קרדיט כי אני חושבת שזה בזכותך". 

מה קורה עם ספיר? היא תגיע לחתונה מן הסתם?
שניר: "תגיע, לא תגיע...  שמן ומים לא יכולים להתערבב. לא נועדנו להיות בקשר אינטנסיבי מדי כי הוא מזיק לנו. אני אישית מעדיף את זה. טוב לי, אני מאושר. אני מקווה שהיא מאושרת וטוב לה וזהו. יש הרבה דברים שלנו שהם מאוד אישיים, זה משפחתי וזה שלנו. עברו הרבה מים בנהר, הפעם אין את הסירת קיאקים שתבוא מהצד השני ותאסוף, אנחנו זורמים כל אחד בנחל שלו. נזמין אותם לחתונה". 

יהיה סולחה מתישהו?
שי: "אני? זה שלו, אני לא מתערבת".
שניר: "גם פעם אמרתי 'אין מצב' וזה קרה מול כל המדינה. אם זה בוער לי? לא". 

שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


אתם רוצים לעבוד על ילדים או שזה מוקדם מדי?
שי: "לא. אחנו רוצים ילדים, אנחנו רוצים להקים משפחה. לא מיד אחרי ב-26 אני זה...".
שניר: "יש מצב. אחרי המלחמה החשק התעצם כפול 2". 
שי: "אני יודעת ממנו שהוא רוצה והרבה. אני יודעת שיהיה לה או לו - מושלם". 

איך תפס אתכם השבעה באוקטובר?
שי: "זה היה משהו בשביל המשפחה שלנו. אחי היה במסיבה והוא חווה שם טראומה. הוא שמע הכל, הוא ראה את הדברים. הוא פשוט ברח, היה לו סוג של נס. הוא התחיל לרוץ. הייתה שם אחת שהייתה חברה טובה שלו שהכירו שם ואמרה לו 'בוא לרכב'. הם עלו איזה 10 אנשים לרכב והגיעו מחבלים מכל כיוון. עד שאתה לא חווה מהבית אתה לא יודע מה קרה שם. אחי קיבל משמעות אחרת לחיים שלו אחרי שהוא עבר את זה. אני לא רואה את אותו שרון שאני מכירה. שרון היה מופצץ בשמחת חיים, כמוני, מחייך וצוחק. היום הוא קצת כבוי וזה לגיטימי מאוד. היופי שהוא יודע לאזן את עצמו והוא לא נשאב. כל מי שעבר את המסיבה הזאת חייב לפרוק. היום הוא במקום אחר, הוא יוצא קצת ונושם אוויר וזה הדבר הכי טוב שאני קיבלתי. קיבלתי משמעות אחרת לאחי. אם היה קורה לו משהו, מה היה קורה לי? הוא הבכור, הוא הגבר בבית".

פאוור קאפל. שניר בורגיל ושי עופרי (צילום: אור גפן)
פאוור קאפל. שניר בורגיל ושי עופרי (צילום: אור גפן)