- מי שחשב שהקאמבק המפתיע של לירון לב ב"פקין אקספרס" הוא אירוע חד־פעמי, שיחשוב פעמיים: הכוכבת האגדית של "רמת אביב ג׳" חתמה על חוזה בסוכנות יולי ומתכוונת להניע את הקריירה פול טיים מחדש.

לב: ״אני שמחה מאוד להצטרף למשפחת יולי ומקווה בעזרת השם לכמה שיותר שיתופי פעולה. התגעגעתי למסך״.

לירון לב בתור איריס (צילום: מתוך ״רמת אביב ג׳״)
לירון לב בתור איריס (צילום: מתוך ״רמת אביב ג׳״)

- יובל כספין עובר דירה ועורך מכירה גדולה שתימשך שלושה ימים בלבד. וכך הוא מדווח: "אני נפרד מביתי באולמי 'אורה', נחלת בנימין 15, אולם השמחות הראשון של ת"א, עובר אל משכן שמחות חדש ונפרד מכלים יפים, רהיטים יפים ואפילו ממדיח חדש, שישי־שבת־ראשון, מכירה לקהל במחירים שווים לכל נפש. אהיה שם ואחכה לכם". במקביל, וללא כל קשר, כספין שבר את הרגל.

יובל כספין (צילום: רפי דלויה)
יובל כספין (צילום: רפי דלויה)

- דביר בנדק שהה בשבוע שעבר בלונדון עם אשתו, השחקנית עירית בנדק, במסגרת סיבוב הופעות בעיר. השניים התאכסנו במלון "סלינה". בנדק עזב את המלון בשבת ועירית נשארה ללילה נוסף. בבוקר, כשהתעוררה, היא הופתעה לראות אנשי חברת שמירה פרטית שהוציאו צו סגירה למלון ותחמו אותו, לטענתם, בגלל חובות כספיים. מה שהתברר אחר כך כנטול בסיס. ליאורה מיד הקימה ועדת חקירה לנושא.

בנדק, זה לא כל כך נעים לראות מלון נסגר?
״המלון נסגר יום אחרי שעזבתי, והבנתי מהבעלים שהמלון כבר בדרך חזרה אליהם באופן חוקי. אנחנו מאוד אוהבים את 'סלינה', והם עזרו לנו לארח אומנים באירוע התרמה לקיבוץ בארי, וגם עכשיו באירוע התרמה לקיבוץ כפר עזה". 

בעלי "סלינה", כולנו מחזיקים לכם אצבעות.
"אין לנו חובות שכירות על הנכס בשנת 2023. במהלך השנה הנוכחית בעל המלון התחמק מפגישות איתנו. אנחנו בשלבים מתקדמים של הכנת תביעה נגד בעל הנכס על הנזקים שגרם לנו".

דביר בנדק ועירית בנדק (צילום: אור גפן)
דביר בנדק ועירית בנדק (צילום: אור גפן)