בצד הצער הגדול על מותו של הזמר ליאור פרחי ז״ל, ליאורה מזכירה כי בשנים האחרונות סבל המנוח מדיכאון. בראיון ל"7 לילות" הוא סיפר כי קריסתו החלה ב־2012, כשהסתכסך עם רביב בן מנחם, לשעבר הקלידן שלו ומי שהיה חברו הטוב ביותר, לאחר שדרש ממנו לקבל מעמד של שותף ביצירת ההרכב הפרויקט של רביבו. ב־2016 פרחי הפסיד בבית המשפט ומאז די נעלם. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


בן מנחם, מה תאמר?
"את הידיעה קיבלתי בהלם מוחלט ועדיין איני מעכל. שנים רבות של יצירה מוזיקלית משותפת יחד עם ליאור חולפות אל מול עיניי. ידעתי עם ליאור ימים נפלאים, ובשבילי הוא תמיד יישאר אומן ויוצר ענק. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים״.

ליאור פרחי (צילום: דורון עדות)
ליאור פרחי (צילום: דורון עדות)


> חברת אמפא מניבים ומכללת שנקר פתחו השבוע את תערוכת "רוח האדם" - תערוכת בוגרי שנקר, שבה מוצגות 15 עבודות חדשות מתחומים שונים המציגות פרשנות לרוח האדם המתגלה במצבים קשים. בין התצוגות "משחק על רעש ושקט" (דוד צור), "זהות רקומה לאיחוי קרעים" (מיכל לוי) ועוד. נכחו: אורית אפרתי, ירדן נחמן, גבריאלה פוגל כץ ועוד.

> מיס פריז לשעבר, דוגמנית־העל ואושיית אופנה מגאן סמסון (32), המתגוררת בעיר האורות, נבחרה כשגרירת מותג היוקרה ג'ק קובה. הצילומים שתוכננו להתקיים בבירת צרפת התקיימו לבקשתה בת"א, כאות הזדהות עם המצב הביטחוני בארץ. סמסון הוזמנה כאורחת כבוד לערב התרמה לטובת נשות המילואימניקים בגלריית אומנות בנווה צדק, לרגל השקת תערוכת "משפחה אחת", המציגה אומנות ישראלית, ומכירה פומבית בהנחיית ליאור רז, מיוצרי הסדרה "פאודה".

> איריס לאופר, הבעלים של פליימורפיילס תיירות, טסה לסופרבול שנערך בארה"ב בתחילת השבוע, אבל החליטה על טאץ' דאון לפני הנסיעה ותרמה ללוחם צה"ל רכב מאזדה דמיו 2003 אשר בבעלותה.