דניאל גרינברג ואייל גולן ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה ומאוהבת, לצד הורות משותפת לשני ילדיהם, למרות שהתגרשו. גרינברג וגולן ארזו פקלאות, ויצאו לחופשה עם חברים בדובאי, יעד לא כל כך סימפטי לישראלים במיוחד בימים אלה של מלחמה, והיישר משם שיתפו הזמר וזוגתו תיעוד רומנטי שלהם יחד, כשהם מוכיחים שאפשר לנהל זוגיות מאוהבת גם אם החליטו להתגרש בעבר ולעשות קאמבק. 

מאוהבים בדובאי. דניאל גרינברג ואייל גולן  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאוהבים בדובאי. דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבוקר (ראשון), שיתפה גרינברג באומץ רב ברשתות החברתיות תיעוד אותנטי ונקי מריטושים של סימני המתיחה מהם היא סובלת מלידות שני ילדיה, רון ומיאל. לצד התיעוד כתבה גרינברג: "גאה ושלמה איתכן, תוצאה של בריאה טהורה, סימני החיים, תודה לאלוהים". זו לא הפעם הראשונה שהכוכבת חושפת את הסימנים שעל גופה, כשכבר לפני כשנתיים עשתה זאת וכתבה שהיא לא מתכננת לטפל בהן בקרוב מכיוון שמבחינתה מדובר בסימני החיים. TMI שמחים שאת הולכת עם האמת שלך ושלמה עם הגוף שלך בדיוק כפי שהוא. 

דניאל גרינברג חושפת סימני מתיחה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג חושפת סימני מתיחה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באופן כללי, מדובר בתקופה יפה עבור גרינברג וגולן, ולמרות דיווחים עיקשים כי השניים לא צלחו את הקאמבק ונפרדו באופן סופי, מקורבים לזוג סיפרו כי "אין משבר ביחסים, וממש אין שיחות על פרידה, הם יותר ממאוהבים". השניים מבלים הרבה בחו"ל כשבסילבסטר האחרון שנערך לפני כחודשיים בילו יחד באתונה ואף תיעדו את נשיקת חצות שלהם לסטורי כשגרינברג כתבה: "השנה אנחנו מתנשקים, אוהבים ומברכים על הבית, המשפחה, על האהבה והביחד".

אייל גולן ודניאל גרינברג מתנשקים בחצות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן ודניאל גרינברג מתנשקים בחצות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)