כוכבת ״חתונה ממבט ראשון״ מאי שכטר ובן זוגה משה יחזקאל הפכו לפני חודש להורים לבנם הראשון. בסוף השבוע האחרון הכריזו כוכבי "חתונמי" על השם הנבחר ליורש העצר - עדי יחזקאל. כעת, חודש אחרי הלידה מסכמת שכטר את החוויה המורכבת שעברה, אותה היא מכנה ״סוג של הישרדות״ וחושפת על תופעה שלא ידעה על קיומה כי היא לא מפסיקה לבכות.

בפוסט ששיתפה היום (ראשון) סיפרה על הלידה המוקדמת: "התאריך המשוער שלי הוא ה-27.2.24 שבפועל ילדתי ב-24.1.24. לא הכנתי כלום ולא התכוננתי ללידה בחודש 8 אבל לעדי, לרחם שלי וליקום כולו יש תכניות שונות ואני בהודיה. עדי נולד עם קשיים נשימתיים אבל ברוך השם לא הונשם והיה במעקב ארוך ביחידת מעבר בתינוקייה בשיבא, במשך כמעט שבועיים. בשבועיים האלו, הוא סבל גם מצהבת (כמו המון קטנטנים אחרים) וגם ירד יותר מ-10% במשקל״.

כמו כן, האמא הטרייה שיתפה גם על הליך ההחלמה והכאבים שחוותה: "הייתה לי החלמה מאוד קשה וארוכה ולא היה חלק בגוף שלא כאב לי. לשבת על כסא או לקום ממנו הייתה פעולה שהייתי מודה עליה כל יום. וגם תודה רבה לאופטלגין סביב השעון. כל 3 שעות הייתי בתינוקייה לתת לתינוק שלי אוכל ומהיום הראשון הרגשתי אתגרים עם ההנקה. אין אותי. ב-3 שעות אני מאכילה, הוא לא מתחבר לי לציצי, אני בעיקר בוכה, מדברת עם 10 יועצות הנקה שונות, ובזמן שנותר לי אני בשאיבות סביב השעון. המילה הכי נכונה לתאר את הכל היא ׳הישרדות׳״.

מאי שחר, משה יחזקאל (צילום: מזי שמאילוב)
מאי שחר, משה יחזקאל (צילום: מזי שמאילוב)

לאחר מכן, סיפרה שכטר על בכי שלא פסק, תופעה שלא מספיק מדברים עליה אחרי הלידה: "ביום שישי, שוחררנו הביתה ומאותו רגע הבכי לא פסק, אפילו לא לרגע, ורק אציין ששנה לפני איבדתי אחי, ולא בכיתי ככה. וכל הזמן יש דואליות כל כך חזקה בין השמחה וההודיה סביב העובדה שהגשמתי חלום, הבאתי פרי אהבה עם אהבת חיי הכי גדולה, יצרתי חיים! לבין עצב תימהוני סביב העובדה שהמצב החדש פשוט לא זוהר עבורי, כמעט משום בחינה. כל הזמן תהיתי למה לא מדברים על כל מה שקורה אחר כך? אז אני ממש רוצה להעניק את הידע וההכרה הזאת לצד הלגיטימציה לחוות את כל מנעד הרגשות ביחד עם העובדה שכל אחת חווה את הדברים אחרת״.

מאי שכטר ומשה יחזקאל בצילומי הריון  (צילום: שירן כפיר)
מאי שכטר ומשה יחזקאל בצילומי הריון (צילום: שירן כפיר)