אין הורה שלא מתחבר לאמירה "ילדים זה שמחה, ילדים זה התקף לב", כך קרה לקורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין שכמעט ואיבד הכרה לאחר שגילה כי גוף זר נכנס לעין של בתם אלונה בגן. סורוצקין לקח את אלונה לגן, ולנגד עיניו התגלה מראה מלחיץ במיוחד כשראה נפיחות מחשידה מתחת לעין של בתו. גדעון שיתפה ברשתות החברתיות אתמול (ראשון) שחילי לא תיפקד מרוב לחץ אז היא נכנסה לפעולה, מיששה את העין של אלונה וקלטה כי מדובר במשהו קשיח, והבינה כי עצם זר נכנס לעין הקטנה של בתה.

קורין גדעון על החרוז שנכנס לעין של בתה אלונה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון על החרוז שנכנס לעין של בתה אלונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המנחה וכוכבת הרשת לא היססה לרגע ולקחה במהירות את בתה למיון בבית החולים, אלא שבזמן ההמתנה לרופא, נכנסה גדעון עם בתה לשירותים, ולפתע נס גלוי - הגוף הזר יצא מעצמו ונפל על הרצפה. אם תהיתם במה מדובר, יש לאלונה הקטנה הסבר, כי לאחר שיצא החפץ מהעין, הצביעה בתה הבכורה של גדעון על הרצפה ואמרה: "הנה החרוז שהיה לי בעין"

קורין גדעון על החרוז שנכנס לעין של בתה אלונה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

גדעון נדהמה לראות כי מדובר בחרוז ורוד וגדול והגולה בעין נעלמה כלא הייתה ."אשכרה הילדה דחפה לעצמה את החרוז הזה לתוך לעין, אני הייתי בשוק חיי", שיתפה הכוכבת כשהיא אסירת תודה. האם ובתה נשארו לבדיקה רפואית על מנת לוודא שהראייה של הבת הקטנה לא נפגעה ובסוף שוחררו השתיים לביתן כשגדעון מודה על הנס הגדול: "יצאנו בדילוגים מהמיון, תודה לאל שזה יצא לבד". הכוכבת ניסתה לצחוק על הסיטואציה המלחיצה מאוד וסיכמה את האירוע כשכתבה: "הלם ההלמים, שוקינג, ילדה מוכשרת מה נגיד. ובאמת נס שזה ככה יצא לבד".

קורין גדעון על החרוז שנכנס לעין של בתה אלונה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון על החרוז שנכנס לעין של בתה אלונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)