שדרן הרדיו אליקו בת וזוגו לירז ארז, ממשיכים לספק לנו טראש ריאליטי יומי, כזה שמעורר אצל רבים אי נוחות כשהם צופים בזוג. אחרי שחשפו כי הלידה שלהם תתרחש בשידור חי ברשתות החברתיות, לצד סדרת סרטונים מעוררי מחלוקת ששיתפו על ירידת מים, וכמו גם על איך נולד סיפור האהבה שלהם, כעת מגיעה תגלית מרעישה נוספת. הידעתם שאליקו ולירז הולכים לאותה מניקוריסטית? מסתבר שהזוג המאוהב קובע תור זוגי אצל אותה המניקוריסטית, כשלירז משנה את הצבעים מדי פעם, ואילו אליקו מתפאר בלק שחור, טרנד חדש שהחל להוביל כבר לפני שבעה חודשים. 

@liraz_erez

הלם הלם הלםם

♬ צליל מקורי - liraz

רגע לפני שאתם שוב מתפלאים על מאורעות השניים, הידעתם שכריסטיאנו רונאלדו היה הראשון לפצוח בטרנד כשהוא נתפס עם לק שחור בציפורני רגליו באפריל אשתקד? במקרה של רונאלדו, לא בטוח שמדובר בבחירה אופנתית מכיוון שספורטאים מובילים רבים צובעים את ציפורניהם על מנת להגן עליהן מפני פטריות וחיידקים, בזמן שרגליהם נמצאות שעות רבות בנעליים מיוזעות. במקרה של אליקו, לא מדובר בבחירה עקב קריירת ספורט, אבל הבחור מלא הפתעות. 

אליקו נמצא בחברה טובה. כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)
אליקו נמצא בחברה טובה. כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)

רק בשבוע שעבר, סיפרו השניים את סיפור ההיכרות שלהם שקרה לפני יותר משנה בחניון, כשלירז ניסתה להחנות עם רכב הטסלה הלבנה שלה, אך לא צלחה את המשימה הקשה. רגע לפני שנשברה, אליקו האביר נחלץ לעזרתה. היא סירבה להיענות לחיזוריו ולתת לו את הנייד אך הוא הסתפק בחשבון האינסטגרם שלה ושלח לה כוכב כי הוא אוהב כוכבים.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)