השדרן אליקו וזוגתו הטרייה לירז ארז מככבים בלא מעט כותרות בתקופה האחרונה. אחרי ההכרזה על הלידה בשידור חי וההצבעה באיזה בית חולים מומלץ ללדת, החלו השניים לחשוף את סיפור ההיכרות שלהם בחלקים שונים בסרטוני טיקטוק. כעת, הזוג שם סוף לשמועות ומדבר בקול על הפרש הגילאים ביניהם. בסרטון שפרסם בטיקטוק אמר אליקו כי ״הגיע הזמן לעשות סוף לשקר הגדול״. בתחילת הסרטון אמר השדרן כך: ״בתחילת הקשר שלנו עלו המון כותרות ושאלות לגביי הגיל של לירז. אז כמו שהסברנו לכם, אנחנו שלושה חודשים התכתבנו. וכשהתכתבנו לירז סיפרה לי שהיא סטודנטית״.

@eliko_91fm

״השקר הגדול״ !!!

♬ צליל מקורי - eliko

מיד אחר כך לירז עונה: ״הייתי סטודנטית. הייתי תלמידה אקסטרנית אז סיימתי את הבגרויות לפני הזמן, ואז כבר התחלתי תואר״. אליקו ממשיך: ״וזהו, ואז כשאני שומע שאת מתחילה תואר, ואת באוניברסיטה, אז לא עלה בדעתי בכלל לשאול. פשוט התכתבנו שלושה חודשים, כשאני יודע שהיא מבחינתי סטודנטית. מה שאומר אחרי צבא, אחרי בגרויות, אחרי הכל, בסביבות גיל 20 פלוס״. משם השניים מספרים על הדייט הראשון שלהם, בו לירז ביקשה מאליקו להוציא תעודת זהות.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)

כך אליקו מספר: ״כשנפגשנו בדייט הראשון, מה ביקשת שאני אוציא?״, לירז עונה: ״ביקשתי תעודת זהות, בשביל לוודא שאתה גרוש ברבנות, שאתה לא נשוי״. מיד אחר כך השדרן ממשיך: ״אז אני באותו רגע שכחתי. יותר נכון לא היה לי נעים לבקש תעודת זהות, כי אני יודע שהיא לומדת״. לירז ממשיכה בוידוי: ״ובעצם בסופו של יום נפגשנו לדייט כשאני שבוע לפני 18. באותו יום במסעדה שאלת אותי. ואני אמרתי שאני חוגגת 19 ולא 18״. אליקו עונה בהומור: ״זאת אומרת בדייט הראשון שלנו, עבדת עליי״. מיד לאחר מכן הוא מוסיף: ״נכון, כשצלצלו ממאקו, כשיפעת הללי התקשרה ושאלה אמרתי טוב, מה עושים? מעגלים ל-20״. 

מיד אחר כך הזוג סיכם: ״אז ככה התגלגלנו מ-18 ל-19, ומ19 ל-20. אבל תכלס מה שהכי חשוב לנו להגיד לכם ביום הזה זה שזה לא משנה כי בסוף כשיש חיבור, ויש אהבה, הגיל לא היה רלוונטי מהיום הראשון. אז תאהבו ותמיד תהיו דל בדל. גם אם שיקרו לכם בדייט הראשון, זה לא אומר כלום. אוהבים אתכם. רק אהבה וכמה שיותר אהבה״, וחתמו את הסרטון בנשיקה. 

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)