טל ארוס ורם שטראוס מככבים בשבועיים האחרונים על המסכים של כולנו בתור צמד הגברים הרווקים והחתיכים של ריאליטי המירוץ חובק העולם של "רשת 13","פקין אקספרס". בזמן שהם מתחילים להתרגל לפרסום שבדרך, הגיע זוג הגברים לשיחה עם מיקי לוין בפודקאסט של TMI כדי לדבר על התחרות הקשה, הרווקות שאחרי גיל 30, הפציעות שכל אחד מהם חווה לאורך הקריירה שלו כספורטאי, הזוג איתו הם הכי פחות הסתדרו במהלך התחרות וגם, על הריב שחוו במהלך צילומי התכנית ותפס אותם בהפתעה. 

טל ארוס ורם שטראוס בפודקאסט של TMI (צילום :מערכת TMI)

"אני יכול להעיד על עצמי שעוד לא מצאתי את מי שמאתגרת אותי, מעניינת אותי, גורמת ללב שלי לרצות לראות אותה כל יום. אני נותן צ'אנסים, אני מנסה", אומר רם שטראוס לאחר שנשאל מדוע הוא עדיין רווק. לטל ארוס לעומתו, יש תובנה יותר מעניינת: "זה מאוד פשוט – מי שאנחנו רוצים, לא רוצות אותנו, וההפך. ככה זה בטבע, אין מה לעשות". ככה זה כשאתם צמד הגברים הכי לוהט ומבוקש בטלוויזיה היום, והשאלות הראשונות שכולם ירצו לדעת עליכם, יהיו כמובן בנושאים של זוגיות ואהבה, אבל ארוס ושטראוס מקבלים בהבנה את חוקי המשחק וחושפים פרטים אישיים ומסקרנים על חייהם.

מלבד חיי הזוגיות, הצמד הטלוויזיוני חושף קצת על מאחורי הקלעים של צילומי הריאליטי החדש והמסקרן כשהם מספרים לראשונה על הדרך הקיצונית בה נקטו כדי להתכונן לעובדה בה לא יהיה להם מספיק כסף לאוכל, שכזכור בפורמט של פקין אקספרס, כל זוג צריך להסתדר עם תקציב של דולר אחד ביום. "שבועיים לפני היציאה לצילומים, היינו אוכלים ארוחה אחת ביום כדי להתרגל. להגיד לך שזה עזר? זה לא עזר. כמה ימים לא אכלנו כלום. אנחנו רואים עכשיו את הפרקים ביחד ואנחנו בשוק שאנשים אכלו. לא חשבנו לבקש אוכל, מי חשב על לאכול?", מספר ארוס, ושטראוס ממשיך אותו בווידוי חשוף וכנה: "יש גם עוד דבר - לא היה נעים לנו להיות הומלסים. בראש את בן אדם רגיל שלא מבין שהוא הפך להומלס שאין לו אוכל, אין לו מים, ואת צריכה להתחיל להתחנן בשביל זה. קיבלנו שם כאפה רצינית".

רם וטל (צילום: דנה קופל)
רם וטל (צילום: דנה קופל)

השניים, שחשפו את עצמם בצורה כנה, סיפרו בפתיחות גם על הפציעות שלהם, כל אחד בנפרד, במהלך הקריירה שלהם כספורטאים: "עברתי פריצת דיסק בגב. עשיתי שני ניתוחים שהראשון לא הצליח. לא הייתי ישן בלילות, לא הייתי מצליח ללכת ברחוב. הייתי פותח את הבוקר בצליעה שאם היו מסתכלים עלי היו אומרים 'מה זה?', סיפר שטראוס על הפציעה שלו ככדורגלן נוסק ואילו ארוס, שעמד עם הפנים לקריירה מבטיחה בעולם הטניס חשף: "נפצעתי עם שבר מאמץ וגם פריצות דסק בגב בגיל 20. לא הצלחתי לחזור, ניסיתי עד גיל 23 כל פעם קצת, ומאז אני מאמן". צפו בפודקאסט המלא עם טל ארוס ורם שטראוס