בראיון שהעניקה אופירה אסייג השבוע, אמרה שאילו הייתה יושבת באחד על אחת עם יחיא סינוואר היא הייתה פותרת את כל המחלוקות, ובכך נראה כי רמזה על כוונותיה העתידיות לרוץ לפוליטיקה. בשיחה שערכה אמש בתוכנית הספורט ברדיו 102FM אסייג כבר לא רמזה על כוונותיה להצטרף לפוליטיקה, אלא דיברה על זה בצורה מפורשת וישירה.

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

אסייג סיפרה לגידי ליפקין עורך אתר one בשידור ברדיו: "בבחירות הבאות יהיה על מה לדבר, אני פחות מועצת עיר, אני יותר הולכת על מספר 1". ליפקין השיב לה: "לא, את הולכת על הכנסת, זה בסדר הבנתי, הבנו". אסייג השיבה: "ברור, ישר למעלה על מספר 1, אני הולכת, למעלה, למעלה על הממשלה, לא תל אביב".

כזכור, אסייג נפרדה לפני כחודשיים ממי שהגיש איתה לאורך השנים ברדיו ובתכניתם המשותפת בקשת 12, אייל ברקוביץ'. היחסים בין המנחים עלו על שרטון ומאז תחילת המלחמה לא הגישו אף תכנית יחד. הסכסוך בין השניים כל כך החמיר שברקוביץ' הודיע לערוץ קשת 12 ‏כי הוא מסיים את חוזה ההתקשרות שלו איתם ולא ימשיך להגיש לצד אסייג את תכניתם המשודרת בימי שישי. כמו כן, הודיע ברקו על סיום הגשת תכנית הרדיו שלו עם אסייג ברדיו 102FM. מאז הצטרף ברקוביץ' לערוץ רשת 13 המתחרה, שם משמש כפאנטליסט במהדורת שישי עם נטעלי שם טוב.

אייל ברקוביץ באולפן חדשות 13 (צילום: חדשות 13)
אייל ברקוביץ באולפן חדשות 13 (צילום: חדשות 13)