כמעט חודש חלף מאז השתחרר הזמר עידן עמדי מבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שנפצע קשה בעזה. עם שחרורו סיפר עמדי: ״הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח, מורדם ומונשם, הייתי בלתי ניתן לזיהוי, אלמוני בן 22״. והוסיף: ״אני עומד בנס״. קשה היה להבין את עמדי כששיתף שהגיע לבית החולים לא מזוהה שרוף ומפויח, מאחר ובמסיבת העיתונאים שערך לא היה לזה זכר. 

אלא שכעת, לרגל חגיגות יום הולדתו ה-36 והיישר מהחלמה והליך שיקום בביתו בחיק משפחתו, משתף עמדי תמונה שלו כשהוא היה שרוף ומפויח מבית החולים, אחרי שהתעורר מהרדמה, וכותב: "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי ׳360׳, הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".

עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות. יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך. (בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה)".

עידן עמדי (צילום: אבשלום ששוני)
עידן עמדי (צילום: אבשלום ששוני)