לפני שלושה חודשים טענה אושיית הרשת טל הרוש כי נכנסה להריון מכוכב "הבוזגלוס" - אוהד בוזגלו, אך נאלצה לעבור הפלה לאחר שבתיאום ביניהם הוחלט שלא להמשיך את ההריון. אז אמר בוזגלו ל-TMI: "טל עברה הפלה ממש כשהכרנו ועזרתי ותמכתי בה באהבה. מעולם לא הוכח לי שההיריון הוא ממני״.

אל תגידו לא ידענו - רוצים ללמוד אנגלית? יש לנו הטבה מיוחדת. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלא שעכשיו העניינים מסתבכים, לאחר שבוזגלו התראיין ל"אורטל וליאור" ברדיו לב המדינה 91FM בהנחיית אורטל עמר וחן גל, שם סיפר כי חזר לזוגתו מריה לאחר הדרמה הגדולה של הסכם הרווקות. "מריה לא עמדה בלחץ של הבלאגן של ההסכם. לכל אלה שחשבו שהיא הלכה בגלל ההסכם, אני הולך להראות למדינה שלמה שהיא חזרה חכמה יותר, אוהבת יותר, מקבלת יותר, עם ההסכם ואולי עוד יהיו הפתעות", סיפר בוזגלו. 

אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)

בוזגלו גם הגיב לטענותיה של טל הרוש, ואמר: "אין לי שליטה למה שאנשים מוציאים מהפה. אני יכול לומר את האמת. כשמריה הלכה הייתי רווקה פנוי. הכרתי טיקטוקרית בשם טל הרוש, התאהבה בי. היא מעולם לא נחשבה בת זוג או אהבה עבורי. היא הייתה אחת מהבנות שאני מבלה איתן. היא טענה שהיא לוקחת גלולות והיא לא לקחה, היא שיקרה ונכנסה להריון. בשלב מאוחר אחרי שממש התעצבנתי ואמרתי שזה הריון לא רצוי היא השתכנעה. אני לא משתתף בדרמות האלה, בסך הכל נהנתי איתה. היא כנראה רצתה יותר ולכן עשתה טררם בטיקטוק. אני שוקל לתבוע אותה על השטויות שהיא אמרה, אני לא אוהב פייק. במקום שיש אמת, השקר לא יכול להתקיים". 

הרוש לא נשארה חייבת וכתבה בעקבות ההריון: "בתור בן אדם שטוען שהוא אומר רק אמת, הוא משקר די הרבה". עוד כתבה הרוש ומחקה מאז את הסטורי: "התינוק שנפל נמצא עד היום בלב שלי. אני לא מאמינה שאתה משתמש בו בשביל לקבל עוד כותרות. הלחץ שהפעלת עליי כדי להפיל כי טענת שאנחנו בשלב מוקדם של הקשר, וזה או היציאות או להביא ת'ילד ולא יהיה לך קשר איתי. כמו שלא ראית אותי כאמא, אני לא רואה אותך כאבא. אני הייתי יותר אבא לילדים שלך ממך. כל המתנות והאוכל – בזמן שהם ישנים אצלך על המזרן ברצפה עם הבנות שלך. ונ.ב. איזה בנות יש לך כבר".

טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)