המלהקת ושדרנית הרדיו אמירה בוזגלו החליטה לעזוב את אזור הנוחות ולצאת למרחב הציבורי. בימים אלה היא מתמודדת למועצת העיר ת"א, ברשימה של רון חולדאי.

אמירה, את תמיד תהיי מלכת השכונות?
״השנה האחרונה הוכיחה לנו יותר מתמיד שמעורבות חברתית וחיזוק הקהילה הם המשימה הלאומית שלנו ושלי, בתור מי שנולדה וגדלה בשכונת התקווה, ושכל חיי אני תושבת העיר ת"א. חברת מועצה הוא תפקיד התנדבותי, בנוסף לקריירה המקצועית, להורות ולמשפחה, אבל אני עושה זאת בלב שלם ובאהבה גדולה. בגלל שדווקא עכשיו, אחרי השנה הקשה שעברנו, צריך להעמיד על הרגליים את עולם התרבות ובעזרתו להביא לשינוי וחיזוק החברה הישראלית״.

אמירה בוזגלו (צילום: רפי דלויה)
אמירה בוזגלו (צילום: רפי דלויה)

> ליאורה גם עוקבת אחרי הבחירות למועצה בפ"ת, שם היא מקווה שעורך הדין של כל המי ומי לענייני גירושים ושלום בית, עו"ד אביחי דמארי, שרץ ברשימתו של ראש העיר רמי גרינברג, ייכנס למועצה. היא מבטיחה באחריות שמדובר בשואו הכי טוב עבור ישיבות המועצה של עיר המושבות.


> ברשימת ״זך״ של ישראל סביון לראשות עיריית חיפה, גילתה ליאורה את הפסלת והאומנית אביבה שמר, 81, סבתו של הזמר עומר אדם, המוצבת במקום ה־16 ברשימה.

> תנו הרבה קרדיט לפרסומאי יורם באומן ולבנו עומר, קצין ולוחם שריון בחטיבה 401, בן 30, שגויס למילואים מתחילת המלחמה ונפצע באורח קשה מרסיס בערב הפסקת האש בנובמבר על יד בית החולים האינדונזי בעזה. הוא הוטס במסוק לבית החולים שיבא בתל השומר, טופל על ידי הצוות הנפלא שם ובתוך חודשיים וחצי הוא כמעט בהחלמה מלאה וכבר חוזר לעצמו. השבוע הוענק לבאומן האבא פרס מפעל חיים על 40 שנות עבודה ותרומה לענף הפרסום, על ידי איגוד הפרסום הישראלי. בטקס נכחו כל בני המשפחה, ולהפתעתו של יורם הנרגש קראו לעומר בנו לעלות יחד איתו לבמה.

באומן, כבוד!
“מרגש מאוד וממלא את הלב בגאווה".

יורם ועומר באומן (צילום: רמי לוי)
יורם ועומר באומן (צילום: רמי לוי)