- כוכב חדש שעולה בשמי הטיקטוק עם מיליוני לייקים ומאות אלפי עוקבים מזדהה בשם טייק מייסון, שיכול אותיות של שם המתאגרף האגדי מייק טייסון. אבל מה שיותר מעניין הוא שהוא דומה כמו שתי טיפות קולה זירו לכוכב "ארץ נהדרת" יובל סמו ואפילו מופיע באחד הסרטונים ברכב דמוי המונית של אשר. בסרטונים הוא מדבר במבטא רוסי בולט ומשמיע מוזיקה של להקות רוק.

@nikusamr

❗️For order personal video - tap link in bio

♬ оригинальный звук - Tike Myson

- גיורא אלון, הבעלים של “שיפודי סמי ובניו", שכבר עשה מספר גיחות לעזה, שם פינק חיילים ומילואימניקים עם השיפודים העסיסיים שלו, עבר בשעת לילה מאוחרת ליד בסיס השלישות וראה בש"ג חייל עם ביגוד לא מספיק חורפי. הוא לא חשב פעמיים ומסר גם את מעיל החורף שלו וגם את של אשתו, שהיה מונח ברכב.

אלון, אתה דואג גם ללוחמי השלישות?
“עשינו מספר גיחות לחיילים בעזה ובדרום עם משלוחי מזון וכל טוב, אנחנו אוהבים ודואגים לחיילי צה"ל בכל מקום ואזור שבו הם נמצאים".

- מדינות רבות מנסות למנוע מישראל להשתתף באירוויזיון, אבל מתברר שעדיין יש לנו מוניטין באירופה. קובי מנורה, שדרן רדיו 88FM, ישתתף גם השנה בחבר השופטים של תחרות קדם האירוויזיון באחת מהמדינות המתחרות, שעל זהותה הוא שומר כרגע בסודיות, אבל הצחקתם את ליאורה. היא הרי לא תשאיר שום דבר לא פתור: מנורה ישתתף כחבר בוועדת השופטים של קדם האירוויזיון של דנמרק.

מנורה, תאיר לי את ההשתתפות. לישראל אתה מבטיח דוז פואה?
“איני יכול להשיב ללא אישור מהנהלת כאן, תאגיד השידור הישראלי".